營養師黃凱詩的生活點滴

2009年4月2日星期四

今晚食上海炒年糕


又有健康菜介紹,係上海炒年糕,材料當然唔少得年糕啦!熟計1/4碗=1份五穀,然後準備2兩肉絲、娃娃菜就ok啦,調味方面,要用生粉、豉油同胡椒粉煮個獻汁,但記得要加水焗3-5分鐘,等d年糕煮淋d,我就鐘意加d指天椒,好好食...

5 則留言:

匿名 說...

真係好喇, 又有新餸食! 不過, 如果Cynthia 妳早一小時post上blog 就仲好, 我可以加餸(望梅止渴):)

匿名 說...

突然想起......
好想食上海年糕+紫心蕃薯糖水:O

匿名 說...

年糕好似好肥嫁喎

匿名 說...

我想問~
每人每日要吃兩份水果~
可是我不是每日都會吃水果的~
那我吃的時候可以一次吃兩天的份量嗎?
Echo

Cynthia Wong 說...

上海年糕如果用健康的煮法又點會肥呢?唔駛擔心。