營養師黃凱詩的生活點滴

2009年10月2日星期五

月餅節、水果節、中秋節快樂

明天就係中秋節喇!祝大家開開心心:)

咁多年哩,我相信大家都唔記得點解會有中秋節,淨係記得有月餅食,仲有好多當造水果。所以我鍾意叫佢做水果節同月餅節囉!

細個都好喜愛這個節目,因為這個晚上可以名正言順『玩火』...

明天造節嘅時候,記得唔好食太多水果呀!雖然佢都好健康,但果糖同樣係糖,食得過多同樣致肥,最多食3份水果好喇!

無咩送俾大家過節,送個價值$9999嘅變形西瓜俾大家,祝大家同摰愛團團圓圓、營營樂樂、長長久久!

仲要好多謝各位粉絲朋友送來的白桃、綠寶石、雪梨、富士蘋果、士多啤梨同恐龍蛋,仲有蛋糕,我全部食哂,所以今日重咗1磅!哈哈!

18 則留言:

匿名 說...

中秋壽星女,生日高陞!
Connie

匿名 說...

3歲的你好可愛, 現在的你更可愛, 哈哈!!!
中秋節快樂!!!!

匿名 說...

原來你明天生日,恭喜恭喜:)

匿名 說...

“車”原來9/10先至係你的「新曆」生日,仲俾d戰友呃咗,今日仲好瘀咁送咗生日禮物俾你添,你記住9/10先拆禮物呀!:>

わたしは山今小姐 です 說...

he...如果我早十日出世就會同你一樣係中秋節生日(農曆)!
係度預早祝你生日快樂, 身體健康!!! ;)

winnie 說...

You are so blessed with that my fans and friends...
Happy for you :-)

匿名 說...

明天會掛住玩,有機會唔記得留個言俾你,所以祝你牛一快樂,高高興興!

karmen

匿名 說...

個西瓜好攪笑,咁都俾你搵倒,服咗你!

匿名 說...

Wishing you a happy birthday and Mid-Autumn Fest!

匿名 說...

我睇完你本新書,今日再買多兩本舊作,陪我過節!

Mic

匿名 說...

八月十五喇!我第一個同你講生日快樂,祝你個專欄越來越受歡迎,作品大賣,Talk Show場場爆滿!

忠實Fans Winsy

匿名 說...

中秋節快樂呀!!!!

匿名 說...

when will be your talk shows? I am looking forward to seeing your great performance!Please post it here so that your fans will be there supporting you!Thanks for giving us so much piece of info in this blog, it's helpful and i learn a lot from you.Both your personality and your knowledge. Happy birthday to you.

匿名 說...

早晨!中秋節生日快樂!

匿名 說...

生日快樂^^

匿名 說...

祝你農曆生日開開心心:)

匿名 說...

大左一歲, 乖乖地(你依家都好乖女. 哈哈!!!)

匿名 說...

Sorry,近排公司要搬遷故好忙碌,希望您已經過了一個愉快的中秋生日啦!
原來您已是我認識的第五個在中秋節出世的人士‧
Best Wishes
Glendy