營養師黃凱詩的生活點滴

2009年10月6日星期二

皮膚龜裂指數...中等


又係天氣小姐同大家講下明日嘅天氣。

明日天氣晴朗,氣溫25-31度,相對濕度百分之五十,皮膚龜裂指數達中等。

中秋節轉眼就過去喇!秋天乾燥嘅天氣就正面襲擊,特別係大家落街跑步嘅時候,有無發覺,跑咗唔夠15分鐘,個喉嚨就乾到爆呢!除咗因為天氣乾燥之外,跑步時呼吸過程中都會令水份流失,就算無出汗,運動前都記緊要飲1-1.5杯水,記住...係運動前,記住喇!

10 則留言:

匿名 說...

唔怪得我今朝跑得咁辛苦~~喉嚨有撕裂的感覺
=.="

匿名 說...

好細心的提點呀!謝謝!

匿名 說...

係呀!係呀!我都覺得,今日你見我嘅時候都提咗我,唔該哂!

匿名 說...

Dear Cynthia,

You're so nice to provide useful reminder to us at the appropriate time.

WS

匿名 說...

你的小提示真窩心,我明天運動前會補補水!

匿名 說...

其實我都係你地0既產品之一,剛剛完成了計劃,都減左1x 磅!最近係街上見到腸粉,即係5蚊有4條果d,我想問應該點計呢(我唔落任醬料,只落少許豉油)?
Berry妹

匿名 說...

Your reminder is so sweet! Heartful thanks to you!

匿名 說...

營養師, 可唔可以話我知一日食幾多份五穀類食物先叫標準呀? 我身高大約158, 重46.5KG呀

匿名 說...

我想問幾時先有講座?

匿名 說...

佢明天在中央圖書館咪有講座囉!不過成個禮拜無講,唔知明天仲有無位,你明天打28910920問下啦!