營養師黃凱詩的生活點滴

2009年10月7日星期三

警告:日日上磅,好傷身呀!

幾星期前,戰友送咗幾張心意卡俾我,其中一張,想同大家分享。

卡上寫上:『今天的魚今天食,明天的魚唔準食!』唔知係咪講緊減磅戰友嘅心態呢! 即是話俾大家知,營養師安排的餐單份量其實已經足夠當天使用,明天的份量就唔好食喇!即是唔好偷食啦!

但其實卡背面仲有這一句,馬太福音6:34『所以,不要為明天憂慮,因為明天自有明天的憂慮;一天的難處一天當就夠了。』

其實這是一句聖經的金句,但今日想借來用一用。

無端端點解同大家講D咁玄嘅說話?! 因為我發現太多戰友,經常自行係屋企磅重,跟住又對磅數的上上落落,既擔心又憂慮。點解唔好自己磅呢?因為一天的磅數實在有太多變化,而減磅的過程中,一星期先會輕1-2磅,即是說每日只有0.2222的微調,個磅唔會察覺到,所以日日磅,會令自己壓力好大,其實你搵得我哋減肥,一個星期已經會磅兩次,已經足夠,而且有多一個人同你分擔同分析體重的改變嘛!日日上磅,好傷身呀!

一個人一天已經有好多憂慮,所以將你的減磅責任交俾營養師,你只需乖乖地做運動,跟足餐單已經完成你的工作啦!

信我啦!唔好再日日磅喇! 因為成日對住個磅數會好大壓力!我相信我比任何一個人都對清楚,因為我日日對住廿幾個(戰友)嘅磅數,我好明白體重帶來的壓力有幾大!

10 則留言:

匿名 說...

你都講得幾好!明天開始唔磅啦!上你公司先磅!

匿名 說...

你啱!我之前有日日上磅架!真係好有壓力.好!我今日開始唔係屋企上磅!多謝提醒!

匿名 說...

當你每日去廁所後都經過2個不同種類既磅,你會唔會不期然心思思想上去磅一磅呢?這對我來說真是一個好大既誘惑呢!

わたしは山今小姐 です 說...

哈...好開心啊!
你將心意卡放上blog度鼓勵各位戰友:)

係呀!減磅期間真係會日日咁磅, 壓力真係好大, 但如果戰友們跟足營養師吩咐既餐單, 聽聽話話唔偷食, 咪唔駛成日掛住上磅驚住體重上升啦, hehehe?! :P

ps 我完全明白你地既感受, haha ;)

winnie 說...

Thanks for sharing. U r right, life is short we should enjoy.

匿名 說...

Happy Birthday! Wish you all the best! Enjoy today!

匿名 說...

生日快樂!祝你講座場場爆滿!

Starry 說...

生日快樂!闔家平安!生意興隆!長做長有!

匿名 說...

生日快樂!! 開開心心理!!

jOYCE FOK

匿名 說...

希望你今日可以早啲收工去開開心心慶祝啦,雖然你唔係跟我嘅,有啲失望,不過仍然係你嘅粉絲,祝生日快樂,工作愉快!