營養師黃凱詩的生活點滴

2009年10月14日星期三

粟米湯都可以減肥

睇下張相,你估吓我做緊D咩呢?

如果你覺得我準備緊食個撈烏冬,你就答啱咗一半,其實我正在研製緊一個新嘅減肥餐,係用粟米湯做材料架,但而家努力中,成功之後話你哋知啦!

係呀! 係呀! 這個牌子的幼切烏冬都好好食架!

6 則留言:

匿名 說...

做咩唔出街食飯呀!

匿名 說...

好野!又有好介紹!正!

匿名 說...

幾時研製成功,好心急!

匿名 說...

這個牌子烏冬在那裡買?是不是高級超市?

匿名 說...

係壽x牌嚟, 唔駛係高檔超市都買到!

Patrick 說...

我開始減肥三個星期! 巧合地都係用粟米湯減肥! 三個星期由200磅淢到187磅. 第一目標係180磅.

我用的方法係午餐晚餐都係一罐粟米湯加蛋白再加一大半碗飯. 再食多少少菜. 有時忍唔住就食一兩舊肉.

已經3星期了. 可否給予小小意見. 繼續用這方法會否有問題?