跳至主要內容

終於可以休息下...星期一再搏過

當一個人壓力大,想發洩嘅時候會做咩呢?有D人會想食嘢!但係我會買書!

今日做到8點先收工(其實公司今日收4點),無咩胃口,於是去咗打書釘,點知間書局周圍貼滿減價Poster,大鑊!今次肯定流血不止,如我所料...買咗咁多

返到屋企,同兩隻衰毛玩下先,今日戰友話想睇大細毛合照,好啦! 攞個相機同佢哋照張相先,睇吓兩隻毛靜靜雞講咩先!

細毛: 大哥,呢粒啡色嘢係咩尼架,食唔食得架?

大毛: 好心你唔好咁為食啦!肥死你呀! 好似係個波尼架,唔食得!

細毛:但係主人攪咩呀!無端端抱我哋坐埋一齊...

大毛:我都唔知喎...驚驚呀!
細毛:正一無膽鬼...可能同我哋拍片表演呢?海洋公園d海獅同我講如果表演完會有得食架,唔緊要啦!乖乖哋坐一陣先啦!

細毛:都話表演完有得食啦!主人快d啦!慢吞吞,我自己攞!

仲有呀! 你哋d留言睇哂喇!多謝你哋嘅支持同鼓勵,感謝你哋幫我叉滿電,我以後覺得好失落嘅時候,會入尼睇番d留言,當快速充電器用,不過真係好感動呀! 其實我好多愁善感,係好處又係唔好處啦!好處係我好鍾意諗嘢,唔好處係太鍾意諗嘢,自己估下點解啦!

留言

匿名說…
你好可愛,同你主人一樣!
匿名說…
果日聽你電台個節目, 聽到你個節目講點整碗仔翅, 超勁開心, 可惜我跑緊步無得mark低份量, 希望有機會你會post出黎啦! anwway, 聽你做節目發覺你同其他營養師唔同o既地方, 你唔係一味話人咁唔得咁又唔可以食, 而係好似朋友咁, 將你知o既野仔細咁分享俾我地聽, 令人好輕鬆自在, 相信呢個就你吸引人o既地方, 偶像偶像, 你要加油呀 =]

希望你身體同精神上o既疲累快快一掃而空 ^^

symavis
匿名說…
我鐘意你嘅原因,都係因為你真係好唔同,減緊肥嘅時候,你有時又會好認真,好專注咁研究俾咩餐單我,但係有時見你,又會古靈精怪嘻嘻哈哈,所以覺得你好迷人,個人好真,同你講嘢,就好似同一個認識咗好耐嘅朋友一齊咁,希望你今日好好休息,儲滿能量,將更加資訊帶俾大家!
julie
匿名說…
很開心看見Moo Moo 和米路乖乖地排排座的合照。

相信妳要付出不少努力和技巧才可撮合牠們。

WS
Starry說…
超可愛的呢!!!好想抱下2隻毛毛,不如每成功減到1磅就比我抱一次呀?^^
匿名說…
唔知點解,越聽得多你嘅節目,越睇得多你嘅書,就越來越喜歡你,說真的,或許就是你的魅力吧!會無限量支持你!
兩隻毛同主人一樣咁古靈精怪

此網誌的熱門文章

避風塘

茫茫人海,兩個人能夠相 遇、 相識、相知、相愛,已經是絕不簡單的事,所以我們要學會珍惜及體諒。但開心快樂的同時,你仍要記得,有兩個人永遠在你背後為你付出無條件的愛,而那個家,才是你永遠的避風塘。

黃詩詩教你減肥稯

好喇!一切準備就緒,可以開始報名。今日個報導都有講啦!就算隻稯係好似好鬼健康,又有豆又有什麼高纖米,都未必健康,因為會有肥豬肉同咸蛋架!詳情去今日蘋果日報睇啦!http://hk.apple.nextmedia.com/news/art/20120604/16394929 咁都係好想食稯又點算呢!上星期都預告咗!我會親自聯同廚神Thomas先生,在今個週六同大家一齊做。 日期:6月9日(星期六) A班:2:15﹣3:15PM B班:3:30﹣4:30PM 費用:$90 (每人一份食材) 上課地點:銅鑼灣 謝斐道482號信諾環球保險中心1201室 (港鐵銅鑼灣站C出口步行一分鐘即達) 報名方法:即日致電29920148留位,然後1個工作天內到尚營坊以現金交費便可。當然,你亦可以入數去恆生264﹣298316﹣883,再傳真入數 紙來29920146,但當然要寫上你的大名啦! 快D報名喇!到時見!

酸酸地的雪糕

講明先,我絕對唔係想介紹圖中的乳酪雪糕,唔好走上去Open rice search 呀!只係想幫個post襯張相啫!不過今日都真係想講吓佢。 其實香港人都真係幾三分鐘熱度,果頭食完台灣麵線同珍珠幼茶,前後唔夠一年,又換畫,成個街頭都係froyo,即係乳酪雪糕啦!但係面對這些新到產品,作為營養師,有時都幾懊惱,因為這些街頭小食,是沒有營養標籤的,最慘係佢哋成日以健康招徠,於是戰友就當然信以為真啦!肥咗都唔知咩事! 當然如果要比較乳酪雪糕及普通雪糕,前者一定優勝D,因為佢哋都加有活性乳酸菌,對腸臟都健康D啦,仲可以增強抵抗力,但問題係,乳酪是由牛奶經乳酪菌發酵而成的,所以都幾酸,就係因為佢酸,大部份人都較難接受,所以好多時會加糖囉! 所以呢,佢哋好大機會陰D陰D甜死你。 我就親身用我個銀針口試過兩間,一間是上圖那間,另一間是自助服務的,自助服務那間是由美國來港的,美國的網頁,就有原味的熱量,每100克75卡,脂肪是0的,但有兩茶匙糖,如果Keep Fit朋友要食,1次食100-150克尚算可接受,不過佢都幾奸架,網頁只有原味的營養資料,其他口味呢,都沒有顯示,聰明人應該知點解啦! 但我頭先同車厘子講,佢就話唔鍾意這間,點解?好簡單...好酸囉,我食完都酸到震咗一震,但我都幾鍾意。 那間yogo,就沒有營養資料,但我的銀針口話我知因為唔酸,所以有機會多加了糖... 其實外國有一間叫pickberry,佢個網頁的營養資料都好詳細,可以參考吓,100克的綠茶froyo,110卡,糖份已有20克,即4茶匙糖,都好高糖架,其實大部份都係咁,仲要記住,大家一次唔只食100克呢?所以,量力而為啦! 戰友們少食少食為佳。講真,真金不怕紅爐火,如果真係低糖低脂,就話俾大家知佢嘅營養資料,咁大家咪可以做個聰明選擇囉! 忠告大家一句啦! 酸酸地...會好D!