營養師黃凱詩的生活點滴

2009年10月5日星期一

真係好開心

原來開心是這麼簡單。
2個鐘前,速遞送咗個驗身報告到公司,我急不及待飛出去攞,同事就話:『你知個報告一定係你個戰友架?』我一手攞起個報告:『一定係我架,有個戰友Book咗上星期五驗血!』
打開嘅時候好緊張,因為我好記得4個月前,哩個戰友攞住個報告好失落咁搵我,因為三酸甘油脂高到8度,醫生同佢講再唔改善就要食藥,佢好成功減咗20磅,所以好渴望再驗血嘅時候可以改善。
打開個報告,無論總膽固醇、三酸甘油脂同壞膽固醇到正常哂,而好膽固醇就高咗,真係好完滿嘅結果,所以我真係好開心。

4 則留言:

匿名 說...

"三酸甘油脂高到8度", 咁似我老死介紹比妳嘅"M"先生喇, 聽講佢減得好成功喎! :D

匿名 說...

原來到咗某個年紀,減到磅唔係最開心,好開心係個報告靚哂!

匿名 說...

Cynthia, 一於揾呢位減磅戰友去妳嘅講座,分享佢呢個喜悅喇!

匿名 說...

今朝先同我公司(肥仔)講起肥胖問題, 西醫只有2道版斧(1)食去油丸(2)食減肥藥,由於肥胖晚上要用睡眠機,我勸戒他要注意飲食習慣,身體才不會太差. 因此人年長了毛病就多多. 我好同意劉婉芬小姐在你的序言寫道:為了不想終日吃"一堆"藥丸"真是道出真實的理論.