營養師黃凱詩的生活點滴

2009年11月3日星期二

好溫暖呀!


你估下Moo瞓咗係邊?張被上面囉!你錯喇!係佢主人,即係我隻腳上面先啱!

我今日一起身,成隻腳痺哂!其實D貓真係好聰明,一知道D天氣凍咗,就即刻搵第二個地方瞓,明明買咗張被仔俾佢,放係個窗台俾佢乖乖咁瞓,佢就偏偏要瞓係我張被上面,佢就舒服囉,我就足足痺咗成粒鐘。

6 則留言:

DL Express 說...

哈哈大忙人: 一晚寫兩篇, 睇嚟妳學識咗hea之後得閒咗喎! 我就慘喇, 一人兩手三個人嘅工作量, 放兩日假啫, 呢兩日嘅就連lunch都要用埋嚟做嘢, 仲朝九晚八添. 希望放完假番嚟都可以學識放慢腳步嘅hea功喇.

匿名 說...

哈~
佢真係好舒適呀~
做你隻貓又真係幾令人羡慕喎~

匿名 說...

love your cats! so cute!

匿名 說...

MOO好Sweet呀!佢真係幸福!

Starry 說...

超可愛的呢~

匿名 說...

哈哈~~~
我果幾隻係天寒地凍..R 我張被要入被鬥...
一晚幾次....朝早起身好似無訓過咁! =.='