營養師黃凱詩的生活點滴

2009年12月9日星期三

好炆......

好炆好炆好炆好炆好炆好炆好炆好炆好炆......真係好炆憎......炆死人喇!

事情已經發生咗三個多小時,點解都仲係咁炆。

其實可唔可以俾番少少禮貌,多d尊重俾人呢!要求好過份咩,基本禮貌,點解都無,都係想要少少尊重啫,要求好高咩!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

你咁樣對人,難道你又想別人這樣對你麼?我好欣賞一種態度--將心比己,可唔可以凡事,轉一個角度,企係人哋果方面去睇,去諗,去感受,有無考慮過人哋咩感覺,唔好件件事,都係自己嘅方面出發,咁樣哩個世界會美好D......

我知大家唔會明我講咩!不過我講完喇!唔想再講,人哋話有咩唔開心,講咗出尼會開心D,但係我覺得自己越講越炆,都係算啦!我個人都係咁執著!!!

14 則留言:

匿名 說...

從來都無見過你咁興,咩事呀!唔好咁炆啦!傷身架!

匿名 說...

Right. Although I am not sure of what has happened to you, hope you are feeling better today. Take care.

匿名 說...

唔好咁啦!雖然唔知發生咩事,但仲有我哋一班FANS支持嘛!早啲瞓一覺,明天就開心番啦!

mandy

匿名 說...

噚日我都同上司fire....真係身邊咩人都有

匿名 說...

多謝你昨天的講座。Be Happy!

匿名 說...

唔好咁興啦!不過見你發洩得咁嚴重,一定俾人激親,算啦!啲人係咁,希望你醒咗之後開心番,不過無見過你咁嬲架!

匿名 說...

很明白你的感受,雖然唔太知咩事,但現時的人都自我中心、沒有禮貌、要求別人尊重自己但不懂得去尊重人,所以你唔好咁執着,傷了自己就不好了!

匿名 說...

唔好咁炆!有D人係有病,原諒她們!小心身體,我們永遠支持你!

匿名 說...

世界上真係愈黎愈多歪理當道理講o既人架, 你有無睇過大時代呀, 呢, 丁蟹果種人呀, 佢地可以好理正氣壯咁惡人先告狀添呀, 所以話呢, 你就當佢地係丁蟹, 傻架! 雖然我成日都會為呢d事激氣, 但我會咁樣安慰自己, 個人就無咁鑽牛角尖啦, 邊關你執著事, 係佢地癲之嘛!
笑番下啦, 香港人! 你都成日咁講架, haha

@ oil !!!

symavis

匿名 說...

或者咁講啦.....忟黎都無用.....
無必要令自己唔開心.....

(其實我一唔開心就會食食食....開心又食食食.....所以開心地食.....無咁肥架...)

Cynthia (黃凱詩) 說...

有時一個人會炆,係因為我唔化,仲着緊一d嘢!又或者個人感情過份豐富,其實件事都唔係第一次發生,但唔知點解昨天的反應這麼大,係我個人對人要求太高吧!

匿名 說...

Take it easy. Angry at the others' fault is a punishment to yourself. It's not worthwhile!

WS

Starry 說...

對人要求高? 咁似我既......不過你知唔知如果將生氣話說出來有時會更生氣呢?係時候等我扮下你講番句啦:
唔開心就去做運動啦, 做完個人會開心好多架.
(今次角色完全換轉左囉, 呵呵~)

Cynthia (黃凱詩) 說...

仲好講!做運動!?同我斷咗交快要一星期,唉!都唔知幾時先做得!