跳至主要內容

好炆......

好炆好炆好炆好炆好炆好炆好炆好炆好炆......真係好炆憎......炆死人喇!

事情已經發生咗三個多小時,點解都仲係咁炆。

其實可唔可以俾番少少禮貌,多d尊重俾人呢!要求好過份咩,基本禮貌,點解都無,都係想要少少尊重啫,要求好高咩!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

你咁樣對人,難道你又想別人這樣對你麼?我好欣賞一種態度--將心比己,可唔可以凡事,轉一個角度,企係人哋果方面去睇,去諗,去感受,有無考慮過人哋咩感覺,唔好件件事,都係自己嘅方面出發,咁樣哩個世界會美好D......

我知大家唔會明我講咩!不過我講完喇!唔想再講,人哋話有咩唔開心,講咗出尼會開心D,但係我覺得自己越講越炆,都係算啦!我個人都係咁執著!!!

留言

匿名說…
從來都無見過你咁興,咩事呀!唔好咁炆啦!傷身架!
匿名說…
Right. Although I am not sure of what has happened to you, hope you are feeling better today. Take care.
匿名說…
唔好咁啦!雖然唔知發生咩事,但仲有我哋一班FANS支持嘛!早啲瞓一覺,明天就開心番啦!

mandy
匿名說…
噚日我都同上司fire....真係身邊咩人都有
匿名說…
多謝你昨天的講座。Be Happy!
匿名說…
唔好咁興啦!不過見你發洩得咁嚴重,一定俾人激親,算啦!啲人係咁,希望你醒咗之後開心番,不過無見過你咁嬲架!
匿名說…
很明白你的感受,雖然唔太知咩事,但現時的人都自我中心、沒有禮貌、要求別人尊重自己但不懂得去尊重人,所以你唔好咁執着,傷了自己就不好了!
匿名說…
唔好咁炆!有D人係有病,原諒她們!小心身體,我們永遠支持你!
匿名說…
世界上真係愈黎愈多歪理當道理講o既人架, 你有無睇過大時代呀, 呢, 丁蟹果種人呀, 佢地可以好理正氣壯咁惡人先告狀添呀, 所以話呢, 你就當佢地係丁蟹, 傻架! 雖然我成日都會為呢d事激氣, 但我會咁樣安慰自己, 個人就無咁鑽牛角尖啦, 邊關你執著事, 係佢地癲之嘛!
笑番下啦, 香港人! 你都成日咁講架, haha

@ oil !!!

symavis
匿名說…
或者咁講啦.....忟黎都無用.....
無必要令自己唔開心.....

(其實我一唔開心就會食食食....開心又食食食.....所以開心地食.....無咁肥架...)
有時一個人會炆,係因為我唔化,仲着緊一d嘢!又或者個人感情過份豐富,其實件事都唔係第一次發生,但唔知點解昨天的反應這麼大,係我個人對人要求太高吧!
匿名說…
Take it easy. Angry at the others' fault is a punishment to yourself. It's not worthwhile!

WS
Starry說…
對人要求高? 咁似我既......不過你知唔知如果將生氣話說出來有時會更生氣呢?係時候等我扮下你講番句啦:
唔開心就去做運動啦, 做完個人會開心好多架.
(今次角色完全換轉左囉, 呵呵~)
仲好講!做運動!?同我斷咗交快要一星期,唉!都唔知幾時先做得!

此網誌的熱門文章

避風塘

茫茫人海,兩個人能夠相 遇、 相識、相知、相愛,已經是絕不簡單的事,所以我們要學會珍惜及體諒。但開心快樂的同時,你仍要記得,有兩個人永遠在你背後為你付出無條件的愛,而那個家,才是你永遠的避風塘。

黃詩詩教你減肥稯

好喇!一切準備就緒,可以開始報名。今日個報導都有講啦!就算隻稯係好似好鬼健康,又有豆又有什麼高纖米,都未必健康,因為會有肥豬肉同咸蛋架!詳情去今日蘋果日報睇啦!http://hk.apple.nextmedia.com/news/art/20120604/16394929 咁都係好想食稯又點算呢!上星期都預告咗!我會親自聯同廚神Thomas先生,在今個週六同大家一齊做。 日期:6月9日(星期六) A班:2:15﹣3:15PM B班:3:30﹣4:30PM 費用:$90 (每人一份食材) 上課地點:銅鑼灣 謝斐道482號信諾環球保險中心1201室 (港鐵銅鑼灣站C出口步行一分鐘即達) 報名方法:即日致電29920148留位,然後1個工作天內到尚營坊以現金交費便可。當然,你亦可以入數去恆生264﹣298316﹣883,再傳真入數 紙來29920146,但當然要寫上你的大名啦! 快D報名喇!到時見!

節日前的準備

昨天特別在am730教大家這個湯,就是希望你們在星期日中秋節的大餐前,好好清淡一下,我大概是我經常保持體重的秘密吧!怎樣做呢?很簡單的,Click進這條Link,http://www.am730.com.hk/article.php?article=123637&d=1854就可以。 這個湯除了飽肚又脂肪低外,鉀質也不少,可幫助大家在高鈉的做節飲食後,去一點點水呢!但緊記,食譜中是沒有五穀類食物呢!你可以加點薯仔或伴以白飯,那就是均衡又完滿的一餐了。 還是要嚇一嚇大家,今年大熱的這個奶黃月餅,你絕對不能輕視,一小個已經是157Kcal,3/4碗飯,就這樣吃進去了。 減磅戰友們,不要為多吃找藉口,說甚麼一年才一次中秋節,我告訴你,生命還有很多個中秋節呢!如果你現正瘦身,整個中秋,吃1/4個月餅,分兩次吃,已足夠了,成功減磅後,才吃,也不太遲呢! 中秋節,不只是吃月餅的日子,還是一家團聚的好時間啊!而且,中秋當造的水果也多著呢!我愛的綠寶石也是應節的美食。祝大家中秋節快樂。