營養師黃凱詩的生活點滴

2010年1月9日星期六

喂!攞相喇!

等咗咁耐,條頸係咪長咗幾吋呢?

各位朋友,如果你仲記得你係2009年12月19日,介乎5點至9點之間,曾經同過黃詩詩影過合照的話,請你立即Send個email去nutsdiary@gmail.com,註明索取BBQ相,我將會有專人,即係我隻左右手聯絡你,我相信佢哋會認得哂所以人架!但如果你暫時未係尚營坊會員,哈哈!我話暫時啫,我相信佢哋都應該認得,但以免點錯相,你可聯同一張近照Send過尼,又或者用50個字形容下自己,咁我哋會盡快send俾你!

3 則留言:

匿名 說...

我都好想同你影合照,可惜,上次去唔到啦!希望下次有機會啦!
Joey

匿名 說...

嚇死我, 一上妳個blog 就見到我個貓樣! 除咗要囉呢張相外, 妳仲欠我好多相喎大忙人! Dora

匿名 說...

真係好喇!等咗好鬼耐喇!大忙人:)