營養師黃凱詩的生活點滴

2010年2月8日星期一

Diet...Peach Tea

我諗我嘅思鄉病又發作~

自從我上次返鄉下嘅時候,飲過一包Peach味嘅飲品後,我掛住佢掛到而家,所以我就成日周圍睇下有無peach味的東東咁啦! 今日就俾我見倒佢,飲咗兩啖,就已經覺得佢幾好味,最緊要係... 佢又係減肥成功嘅產品,500毫升賣$13.5,最重要係0 kcal,可以接受啦!係邊度買?唉!咪又係果間囉!我唔開名喇,以免大家以為我兼職超市marketing啦!不過咁,都係同佢哋傾吓,俾個8折我,你哋知啦,佢哋d嘢咁貴,幫補下都好~~

7 則留言:

匿名 說...

嘩嘩!好呀好呀!我都鍾意桃味茶,唔該唒!

匿名 說...

實在愛死妳喇, 將我個老闆啲"好"嘢寫出嚟! 佢咁嘅飲食習慣, 已經將嗰一排腹肌用一個肥肚腩掩蓋住喇, 哈哈!!! 惡秘書上 :)

匿名 說...

係咪個間c字頭既supermarket?我曾經係入冰做過, staff discount 都只係得95折咁大把jar, haha

匿名 說...

我今日買咗枝檸檬茶,同一個牌子,都係diet版本,好好味,無介紹差喎:)

匿名 說...

Thank you, dear Cynthia, for providing these information. It saves us much time in looking for suitable products during the course of keep-fit.
WS

匿名 說...

Hello everybody, here every one is sharing these know-how, so
it's nice to read this blog, and I used to visit this blog all the time.

my blog post :: video reviews

匿名 說...

Hello! Someone in my Myspace group shared this website with us so I came to give it a look.

I'm definitely enjoying the information. I'm bookmarking and
will be tweeting this to my followers! Great
blog and brilliant design.

Also visit my site: best reviews