營養師黃凱詩的生活點滴

2010年3月1日星期一

今日買4茶匙油送你4茶匙油


今日睇咗未?我個專欄呀!

醒多你哋一樣嘢啦!今日個優惠係... ...買4茶匙油獎你4茶匙油,哈哈! 係咪好抵呢?

仲想同大家講,6件雞已經有320卡,當中有180卡都係脂肪,即係56%,仲有呀!唔好以為剝咗佢層皮就無油呀!

11 則留言:

匿名 說...

多謝提醒!!

匿名 說...

俾你激死...

匿名 說...

最近一次食"麥Mac雞, 係為咗唔比嗰朋友食咁多肥死佢, 先幫佢食一粒, 妳話我幾夠朋友呢?! 幫自己加油 :)

匿名 說...

tks for telling this. i really think it is healthy if i remove the 'skin'..

匿名 說...

今日聽咗你個講座,原來你真係林海峰個friend,真係好好笑,你真人原來同文章嘅你真係一樣架!多謝你的落力演出,實在佩服!yu

匿名 說...

哈哈哈XD 好彩我忍到口唔買黎食ja...
不過麥樂雞真係好好食.. .

匿名 說...

如果一定要食麥記, 咁可以有咩選擇?

匿名 說...

麥樂雞我就唔中意食
不過我中意食麥當當既薯條同之前炸薯皮送果D醬,真係好好味
你有冇試過果D醬

Cynthia (黃凱詩) 說...

要食包就最多最多揀漢堡包啦!當然杯杯粟米都可以,仲有沙律就當然OK啦!

匿名 說...

多謝提醒!
漢堡包呢, 請問牛扒,豬柳扒定火腿扒肥d呀?

匿名 說...

咁魚柳肥?