營養師黃凱詩的生活點滴

2010年3月2日星期二

瘡瘡...

都唔知點解,活到我這把年紀,都仲會有瘡瘡,最大問題係佢哋嘅壽命延長咗...咪住先,我講暗瘡,唔係迷你倉呀!


可以諗倒嘅可能性有幾個,唔知咩原因引致荷爾蒙分泌失調啦! 近排食得唔係太好...諗咗一陣,應該係唔夠維他命C啦! 無辦法啦,近日好似淨係食蘋果,維他命C唔夠都好正常吖,所以為咗急救,我剛剛就去咗生果舖買咗杯蘋果橙汁,點知俾我撞倒佢!



仲記唔記得佢,無毛嘅奇異果,有咩好,兩個字,方便,因為佢無毛,仲要維他命C高,但係都唔平,試下無妨。1盒=兩份生果呀!

好彩我嘅瘡瘡只係迷你瘡啫!如果巨型瘡就慘喇!

14 則留言:

匿名 說...

i haven't seen this product so far.. will try if i see them one day..:P

匿名 說...

我頭先LUNCH時都見到呀, $35盒

匿名 說...

你都叫一把年紀,咁我點算!有青春豆係好事!winnie

匿名 說...

喂!生暗瘡啫!駛唔駛咁好笑呀!那個廣告我都有睇,估唔倒你又用來搞笑啫!Wing

匿名 說...

雖然好多人問過好多次,但係都仲好想問,點解你咁忙,都仲有咁多力同大家講笑呢?不過咁,都好多謝你俾我哋嘅正能量,先可以每一日開心笑一次。Denise
^^今日第一次留言@

匿名 說...

真係俾你笑死!喺架小巴度無端端自己喺度笑!仲俾隔離位望咗兩望添!咁都俾你寫到,真係服鬼咗你呀!!:>

匿名 說...

如果唔識笑嘅朋友,可以睇下尼條Link,個geh真係好鬼爛。
http://www.youtube.com/watch?v=OqbM_JpNB6E

匿名 說...

仲有這條Link 呀!http://www.youtube.com/watch?v=vp4DsASdRNs&NR=1

匿名 說...

唔好玩啦!我凌晨1點係間房笑爆咀,阿媽問我咩事!你啲fans仲要放條片上來!

匿名 說...

原來係咁,怪唔知我唔識笑啦!點解無睇過架!

匿名 說...

攪咩呀!出暗瘡都可以俾你講咁多嘢架!笑鬼死!
YY

匿名 說...

Ha!
Have you called Jacquline?

WS

Co Co 說...

where can i but it?

Co Co 說...

sorry, i mean where can i buy it...