營養師黃凱詩的生活點滴

2010年12月8日星期三

交換禮物

好煩好煩好煩呀!

買咩用尼交換禮物好呢?我都知大家近日一定煩緊這個問題,所以我決定幫大家解決佢!

如果你唔想再買D護手膏俾朋友,我有這個建議,睇吓...

無論你交換禮物的金額是$100/$150/$200我都幫倒你,在聖誕節前,到任何一間尚營坊購買書籍,都會有超級無敵優惠,如果你用$100交換禮物,你可以四選二,若果交換禮物金額大D,$150的話,就買三本啦! 所以$200就有4本喇! 仲有嘢送,就係聖誕靚靚花紙一大張,但如果真係需要起包啦! 大家環保D嘛~~多謝大家先~

2 則留言:

Bo Bo 說...

我今日買呢幾本書,希望認識多一點減肥的知識~

匿名 說...

So "hard sell"??
Just kidding!! In fact, your books are worth reading and valuable gifts for those people we really care,

WS