跳至主要內容

文章

顯示從 6月, 2013 起發佈的文章

香煎聖子

昨天是父親節,看過今天的專欄,大家也知道我跟妹妹煮了一份愛心餐給他啦!而我兩隻愛貓,就獲得老板娘送的一對基圍蝦。 戰友成日讚我叻,點解可以煮咁多嘢!其實唔係我叻囉!只要你有心就行,因為煮東西給家人是很安全的,無論味道怎樣,他們都會話好食,所以都不妨試下。我第一次做包給我爸爸,硬如石頭,佢都竟然話好食,你就明白煮愛心餐給家人是零難度啦! 今次就教大家做一個最簡單的香煎蟶子皇。 材料當然有蟶子皇啦!如果佢肉厚的話,你就在煮之前𠝹開兩刀,得佢平均地熟。我教大家這個是西洋日式煮法,講完大家就明白,當然先叫檔主劏咗蟶子先,回家再洗一次。 然後,用七味粉調味,怕辣就唔好加咁多,再落少少黑胡椒就可以。要手腳快,平時如果蒸,檔主會叫你蒸3分鐘好喇!不要過久,因為時間掌握與美味與否有莫大關係。 加完調味的樣子。 之後燒熱鑊,想香D用牛油,如果唔係加普通食油就可以,健康飲食呀!1茶匙好喇! 首先煎肉那面1分鐘,然後反轉多煎1分鐘,就可以上碟,係咪好簡單呢!但真係要快手,我都係煮咗好多次先令佢口感控制得咁好。 製成品,有機會試下啦!

免費講座﹣肚腩遠離我

我曾經問過自己,講座...已經開咗近500場,都有好多朋友參加過,好不好暫停一會呢? 那一日,在辦公室,撞到一位素未媒面的減磅戰友同我講:「多謝你,要不是你的講座,我不會的起心肝減肥,腳痛就不會好番,所以,你唔好放棄!」她,就像天使,在告訴我一個答案。然後,我又跟我的伯樂說出我的心事,她告訴我:「沒錯!聽過的人很多,但未接觸過的,一定更多,你仍看不到有很多人去買那些不實在的減肥產品嗎?不是仍有人說吃飯吃澱粉質會肥嗎?既然如此,何需執著於已有多少人聽過呢!就算聽過,不能溫故知新嗎?」 謝謝你!我明白了,所以內容改了一點點,講座仍會繼續,如果你們仍記起我,我肯定,還有多500場。 已經忘記了這四場是500幾場,但不要緊,你們來支持,就可以了,還可以幫我告訴你身邊的朋友,我相信,健康,人人也需要的。 免費講座﹣肚腩遠離我 18/6 (二 )  銅鑼灣中央圖書館地下 1 號活動室 19/6(三 )  佐敦柯士甸道童軍中心 1114 室 24/6(一)佐敦柯士甸道童軍中心 1114 室 27/6(四) 荃灣海盛路祈德尊新村商場 2 樓荃灣青年空間(荃灣西鐵A出口) 時間:晚上7:15﹣8:45 不用取票的,留位便可以 TEL: 28910920

無花果做甜品

我說過的,我完全記得。只是,剛工幹回來,太多的東西要處理,大家遲少少做甜品,我相信大家不會怪我的。 在專欄說過,無花果的營養,有很多很多,高纖是大家都要一試的原因,現在市面上見的,都是來自以色列的,遲一點,土耳奇的會送到。 我好喜愛嘗試不同的水果,你也可以一試,雖然佢其貌不揚,但希望大家都接受他。 愛做甜品的,就送上這個,沒錯,是我最新出版的甜品書,已在書局等住大家,叫《營養師甜品教室》,希望大家也喜愛。 有甚麼不明白,隨便問。