營養師黃凱詩的生活點滴

2011年9月1日星期四

避風塘

茫茫人海,兩個人能夠相遇、相識、相知、相愛,已經是絕不簡單的事,所以我們要學會珍惜及體諒。但開心快樂的同時,你仍要記得,有兩個人永遠在你背後為你付出無條件的愛,而那個家,才是你永遠的避風塘。

3 則留言:

匿名 說...

唔好意思呀我好希望你可以解答我一個問題,
我想知滿記合桃露食唔食得過呀如果減肥既話?

匿名 說...

係呀!真係好難揾,可能揾一世都揾唔到,好彩還有愛我及我愛的家人,夫復何求.

匿名 說...

合桃露一定唔食得呀!其實所有果仁都係好高脂的,街的糖水一定係用唔少真糖呢,更加肥肥肥。你可以食鮮果涼粉走花奶(最好走甜用代糖)。其實黃CC最新個本「瘦身可餐」有詳細講糖水E個Topic.你可以睇睇。