營養師黃凱詩的生活點滴

2008年10月9日星期四

慢工出細貨

上圖: 一號封面
上圖:二號封面

新書--吃出形態的準備工作已接近尾聲,今日開始揀封面,自問沒有藝術細胞,所以見到D設計都有D頭痛,首一批封面,給我很清雅的感覺,因為背景全是白色,看後,我擔心白雪雪在報攤不起眼,你哋知啦!又唔係D咩大作家,一個作者仔,D讀者見唔到,無人買,咁點算,於是加咗D色落去,希望吸引D啦!不如咁,大家一齊參與,以下有1及2號兩個參選封面,不如大家投票,右面有個投票站,選一個封面啦!



15 則留言:

Dora Choi Ha 說...

睇落好似 1 號嘅顏色sharp 啲喎, 我選 1號!

匿名 說...

i am designer, No.1 is sharp and good!!

匿名 說...

我都揀1號果張!

Sue 說...

一及二也不錯,你不用擔心,你D文筆咁鬼馬,一定有人睇!支持支持!幾時出呀?

匿名 說...

一號封面較佳,因 shelve impact 較多。

你的前客戶

匿名 說...

我覺得一號封面個色會出些,但如困書名上方也是波浪形,更有線條美!

Winnie 說...

一號封面較搶眼。

為可先睹為快,見到新書出版時我一定立刻購買。

匿名 說...

1號有壓迫感,好像有東西壓下來要頂住的感覺。

匿名 說...

我較喜歡2號,頭頂的線修窄d,給人更修身的感覺,而且也較清新.

你公司的客戶

匿名 說...

幾時出版呀, 等咗好耐啦!!期待....

shirley 說...

我是你am730的讀者,但每次都好困難先拿到報紙,有時唯有看網上的,希望你的新書快出版,那麼我可以一次過重溫你的大作!快d啦......

匿名 說...

I also prefers No. 1, besides as per one of the designer said is sharper, the most important thing is to stand out the name (title) of the book. As you have sharp blue background color to back up the name, the readers can easily visualise / realize what is it. I think I will search for it from bookstore, when will it be publised?

Cynthia Wong 說...

謝謝各位的寶貴意見,投票活動,已接近尾聲,而我的新書亦即將推出,如無意外,應是月尾了。

Gloria 說...

我同你都是同一間大學讀nutrition,我好欣賞你對營養行業的熱誠,我一直有留意你的blog,希望從你身上可以學到點東西. Congradulations to you. 1號Design可以突出書名,而且以上大部份fans都選1號,我想你己經有decision!!!

匿名 說...

         /  ̄`Y  ̄ ヽ
        /  /       ヽ
        ,i / // / i   i l ヽ
        |  // / l | | | | ト| Hahaha
        | || i/ ⌒  ⌒ ||
 (( (ヽ三/)(S|| |  (●) (●) |(ヽ三/) ))
    (((i ) | |||     .ノ   )(i)))
      ヽ. .| |||ヽ、_ ▽ _/|ノ /
       \             /
         ヽ   ・   ・  ./
          |          |
         /    ((i))    ヽ
         (    <    >    )
        (___)    (___)
                    











































      /  ̄`Y  ̄ ヽ
     /  /       ヽ
    ,i / // / i   i l ヽ  ♪
    |  // / l | | | | ト|
    | || i/ ⌒  ⌒ ||
    (S|| |  (●) (●) ||
    | || |     ノ  )|
    | || |ヽ、_ 3_/||
   _/        ((┃)) i _ 
  / /ヽ,,⌒) ̄ ̄ ̄ (⌒ノヽ  \
/  /_________ ヽ  \ 



































      / ̄`Y  ̄ヽ、
     / / / / l | | lヽヽ
    / / // ⌒  ⌒ヽ|
    | | |/  (●) (●)|
    (S|| |   ⌒ ・ィ  ヽ
    | || |  ト-=-ァ  ノ
    | || |  |-r 、/ /|
    | | ノ\_`ニ'_/、 |
    | ̄ ̄ ̄ ̄ ̄ ̄ ̄ ̄|  
   _(,,)How are you? (,,)_
  / |             |  \
/   |________|   \
  


































 
 I will stay on your blog
\__ _______/
     V

    /  ̄`Y  ̄ ヽ
   /  /       ヽ
  ,i / // / i   i l ヽ
  |  // / l | | | | ト|
  | || i/ ヽ、  ノ ||
  (S|| |  (●) (●) ||
  | || |     .ノ  )| 
  | || |ヽ、_ ~'_/||
   /、    ヽノ   )
  /         //
  ヽ|       /
   |       /
   ヽ /   /
    / ./ヽ
  (´_/ `ヾ_)