營養師黃凱詩的生活點滴

2009年2月21日星期六

很可愛的牛奶販賣機

這是牛奶機,仲要係枝裝的牛奶販賣機,值得一試!

經常有朋友問:『D牛奶脫脂與否,有多大影響呢?』

簡單來說,減肥前同減肥後囉,未減肥嘅牛奶,每杯250毫升的,已含有8g脂肪,即有72kcal都來自脂肪,佔整杯熱量的47%,而且這種脂肪含高飽和脂肪,所以還是選成功減肥的脫脂奶好!1杯250毫升的脫脂奶,約有0.2-0.4g脂肪,熱量只有80卡,所以還是脫脂的好。

話時話,上次日本伊豆之旅影咗好多得意相,同大家分享啦!

為了試下操作,我買咗一枝... ...yummy!

6 則留言:

匿名 說...

cynthia~你好..
很想請教你...因為我很喜歡食吉野家...
很想知吉野家(大牛肉飯)及鰻魚拼牛肉飯肥嗎?
多少卡路里?
thankss~
Yen

匿名 說...

Cynthia:
我想問下我而家0係尚營坊減緊肥,但同時間我的黑眼圈超深,想去睇中醫醫一下,咁會唔會影響到我0既減肥進度嫁???
thank you so much~
Siu ming

Cynthia Wong 說...

Yen,
吉野家d食物又幾抵,真係好吸引,但問題係,d肥牛肉好肥,如果將肥膏剪斷,恐怕只剩餘1/2囉!另外,那個鰻魚真係超肥啦!有無食過蒸鱔呢?蒸完有超多油係面,你就知有幾肥啦!下午茶有個海鮮湯烏冬,熱量低好多。
Cynthia

Cynthia Wong 說...

Siu ming,
一般中藥只有藥材,只要不加糖,是可以的,但建議你告知負責的營養師!
但黑眼圈形成的原因,與睡覺不足有莫大關係,而且加速眼部血液循環也不錯呀!
真能趕走黑眼圈的話,告知我啦!因為我都係國寶...
Cynthia

匿名 說...

Cynthia
e.....同類~hahaha
多謝你0既解答呀^^
有好野當然會預埋你啦~等我呀!!
Siu ming

匿名 說...

dear Cynthia,
但我想問點解脫脂奶會有糖份?
例如 維記脫脂奶 100ml就有 5.3g糖
係咪都會致肥
Ar p