營養師黃凱詩的生活點滴

2009年3月25日星期三

更方便的薯蓉粉


見大家咁鍾意薯蓉,同我志同道合,就介紹另一牌子的薯蓉俾大家,這種仲方便,一小包相等於1份五穀,又係加水就食得。問題係,比較早前介紹個牌子仲難搵,係SOGO同部份大百佳有售。

22 則留言:

匿名 說...

This mashed potato is very convenient for eating and easy to calculate the quantity. Its taste is good.
It is also available in 華潤萬家超市 and 一田百貨超市(沙田).

Wendy

Cynthia Wong 說...

謝謝你!採購部高級經理:)

匿名 說...

探子今日上午外出工作, 下午去咗陪大隊唱k, 未能為各為服務, 深感抱歉!

匿名 說...

想問下呢隻薯蓉大概幾$$呀?

匿名 說...

Good to mention where to buy. Some of your products mentioned in the blog is difficult to find ar.

匿名 說...

探子開工喇! 尖沙咀海港城情報 :
Betty Crocker 在惠康賣$28.9(原價$30.9), 食人架"車"嘅CitySuper 賣$35

Goldhill 嘅薯粉在上述兩間超市未見芳蹤!

Cynthia 早一編文章提及的日式芝麻醬(右手邊第二支)CitySuper賣$33

匿名 說...

Any good suggestion about tuna fish? (for salad). Thx!

匿名 說...

剛在TASTE 買到了~$31.9。謝謝。
但有一個小問題, NA會否高了一點?
是否每次只吃一份?

匿名 說...

Gold hill 我在 Taste找到...不過不是這個味道..而是什麼芝士味..是否綠色包裝這隻才比較好??

匿名 說...

Do you use any gravy??

lk 說...

I prefer to buy fresh potato to mash. It is fresh and cheap.

匿名 說...

昨天在港鐵站遇上你,原本打算跟你打招呼,但又怕『唐突』,所以打消念頭,原來你真人更FIT啊!真令人羨慕。真多謝你的分享。

Ivy

Cynthia Wong 說...

大部份預先包裝食物,容易添加鹽份,所以不應天天進食啊!當然天然的是最好的,下一篇教大家煮薯仔,好好食架!

另外,有朋友昌問吞拿魚的問題,其實鹽水浸或礦泉水的,較為健康,任何牌子也沒問題。

薯粉可只加清水進食,加奶便要加脫脂奶了。

My book 說...

halo~:p

我近排成為你忠實讀者~我睇返你之前寫d blog 話芝麻好高脂肪~咁我想問胚芽,係胚芽woo~佢又高唔高脂肪lei?????

我真你好鍾意飲胚芽奶荼ga~~~

仲有仲有~想同鍾意食麵包ge朋友仔分享~
Panash的五殼全麥包真係好好味ga~:D
不過肥唔肥我就唔知la~:p

bluecat 說...

我想問吓幾時再有講座?因為我之前都miss哂!

匿名 說...

報告長官:
薯蓉係永安超市發現影蹤。

Cynthia Wong 說...

hi 探子,
你真勤力!

Cynthia Wong 說...

胚芽奶荼,少飲為妙,糖份高脂肪多,明天看一看各大報章的糖衣陷阱報告吧!

匿名 說...

昨天在康怡豬豬島發現有胡椒蟹味~
似乎佢既成份比garlic 呢隻仲健康。

匿名 說...

剛剛試食了胡椒蟹味...
都係GARLIC香D 好味D

匿名 說...

請問, 佢有用partially hydrogenated oil, 咁即係有trans-fat, 成日食係唔係唔係幾好呢?

盼覆

匿名 說...

I just buy one at Jusco supermarket (Taikoo Shing).