營養師黃凱詩的生活點滴

2009年5月17日星期日

黑糯米與糙米

睇完巾幗臬雄,不如多了解下我地每一日都放入口嘅米嘅營養吖。常見的米種中,我們稱之為白米及糯米,外表靚靚仔仔的,其實是一眾稱之為精製過的米,這精製過程中,便將營養價值最豐富的米糠及胚芽部份毫無保留地除去,因此精製米的纖維、維他命B、礦物質及原花青素便流走了。
因此,想吃一碗更有營的米,連米糠的糙米或黑糙米是更理想的選擇啊!但需注意,糙米及黑糯米含脂肪較高 (一碗白米 – 0.4克脂肪﹔1碗糙米含4.0克脂肪) 因此他的保質期較短,唔好大量入貨啊!

6 則留言:

匿名 說...

那麼紅米呢?
因為家裡一直都是紅米白米各一半這樣吃~

糙米及黑糯米含脂肪較高那麼跟相同份量的白米比就會有更多kcal?!
吃得多也是會胖的吧??!! -口-"

Echo

匿名 說...

白米升糖快,糙米脂肪高,你話點揀?

匿名 說...

咁姐係糙米 對減肥都唔會有幫助?

匿名 說...

Cynthia :
你好。我今年十五歲 。
想減肥,但又怕胸部會變小?
我應該怎麼做?

Cynthia Wong 說...

都知你哋會有這個問題,糙米、黑糯米,事實上脂肪較高,但係都係多3克脂肪,所以就算減磅朋友都OK,要緊記,雖然要控制體重,健康同樣重要,糙米高纖、含豐富維他命及礦物質,仲有抗氧化營養素,當然推介啦!而且仲可以延長飽肚感添!唔駛太擔心!

匿名 說...

好彩你話我知糙米有原花青素,我洗米嘅時候,見倒藍色好驚!