營養師黃凱詩的生活點滴

2009年5月30日星期六

大大粒多菜少肉餃子


係咪成日聽到我係專欄透露,我有個亞姨,成日整大大粒多菜少肉餃子比我食呢?
今日又有得食,同餃子影咗張沙龍,俾大家睇吓等你哋流口水。

其實而家坊間都有好多地方有餃子或水餃食,但問題係,好多時裡面有大大塊肥肉呢?令原本健康嘅水餃即時減分,除咗這個問題,好多時淨菜嘅餃都暗藏肥基因,因為d菜係經過油炒嘅,所以大家要小心。
講返亞姨d餃子先,我剛才加咗d水,等佢濕濕地,再放入微波爐叮,成間公司,頓時被一陣冬菇味籠罩,材料中,除了冬菇、木耳、仲有香甜娃娃菜同少才瘦肉啦!今個週末,自己試吓啦!

5 則留言:

匿名 說...

屋企有亞姨,自然多位營養師.

2 0 0 9 年, 山今小姐的目標大計是: 說...

哈哈...又會咁岩既?! 今日我都自製左多菜少肉雲吞啊! ;)

阿Yu

匿名 說...

個皮看似好薄, 係邊處買的, 可唔可以問吓亞姨, 唔該哂!!!!!!!!!!!!

匿名 說...

home made dumplings are always perfect.. can tailor made our favourite ingredients..

Cynthia Wong 說...

亞姨話會比個食譜我,之後話你哋知份量啦!