營養師黃凱詩的生活點滴

2009年5月15日星期五

印花召集


豈有此理,要成60個印花先換到1隻蚊型熊仔,$50x60,嘩!$3000,點買呀!你哋睇吓我張form就知,你哋知啦!我食又唔食得咁多,邊到有咁多印花啫,我好鍾意嘅雨衣熊同睡衣熊,好似同我距離越來越遠囉!

5 則留言:

匿名 說...

哈哈~你有咁多fans,佢地實會幫到你嫁!(包括我)

Siu ming

匿名 說...

無問題,儲完寄去你新公司!

匿名 說...

haha, there is a strategy. you have to buy stuff only on saturdays or sundays for at least $300. then you can have double stamps. Accumulate much much faster

匿名 說...

無問題,舉手之勞!

匿名 說...

Cynthia,
Yahoo 拍賣網有惠康印花賣架!!
前幾日我見到有人賣$1個印花,不過今日就無咗 =.=
Connie