營養師黃凱詩的生活點滴

2009年5月27日星期三

偷可樂的Moo


你哋睇吓隻傻毛,鬼鬼祟係度做咩呢?唔通有老鼠!

非也!原來佢想飲可樂,好彩佢同主人一樣,都揀coke light啫!


唉!但係有無發覺,唔見咗肥milo,講起佢我就頭痛,我幫人減肥減咗10年,都未試過會頭痛,都唔知點幫佢,佢日又食夜又食,我食飯,佢又豎起條尾喵你兩聲,開餐時又好似餓貓咁!唉!激死!

9 則留言:

匿名 說...

[ 狗廋主人羞,貓廋冇人hou. ]哈哈!!!

匿名 說...

Your Moo is so cute. Would you mind put more pic here:)

匿名 說...

zero裡的代糖Aspartame不是會對神經做成損害嗎?

Moo不要喝太多啊~

Echo

匿名 說...

貓是一種高傲的動物,不會隨便問攞食物,牠問得你,就是肚餓了.

匿名 說...

YOUR CAT'S HANDS IS SO LONG, VERY CUITE

匿名 說...

他飲完ZERO 個樣好醉, 好RELEXX, 真得意!!!!

匿名 說...

一睇就知佢跟本唔係望住枝可樂,是嬲咗你.
你問吓佢嬲什麼??? ??

匿名 說...

Moo just like human, drink what human drink..

Cynthia Wong 說...

大家可能有D誤會,我又點會俾可樂MOO飲呢?支可樂係我傢,衰毛只係望下。