營養師黃凱詩的生活點滴

2009年6月11日星期四

換咗喇!


這是大家努力的成果...睇下,剛好100個

昨晚又完成一場講座,好開心,散場之後,你估我去咗邊呢?

就係去咗惠康囉!但係中間有D阻滯,話說銅鑼灣公司樓下,有間惠康,咁方便,當然去lee間換啦!點你係我興高采烈抱住人家隻睡衣熊去換之際,個收銀姐姐話:『唔好意思,lee隻沒有貨!』知唔知咩叫一場歡喜一場空,唯有懷著失望的心情離開...

點知...行多兩步,希望就出現,事緣晚餐諗住食pumpernickel,經過明珠廣場間惠康,諗住撞下隻熊寶寶啦!點知真係俾我撞倒,咁就帶咗佢返屋企。

由於我想有1pair小熊,所以下一個目標係...好襯lee幾日嘅雨褸熊,大家努力呀!我對大家好有信心.....
由衷的...謝!

5 則留言:

匿名 說...

Today I already bring 3 to you lar. Have another good start.

匿名 說...

我佔嘅股份應該有一隻熊仔腳,是嗎?

匿名 說...

睇到你幅相, 啲" 童真 "返晒來.

匿名 說...

你應該換番件睡衣先影嘛.哈哈...........

匿名 說...

我細個時屋企窮無玩個公仔,人生第1個公仔是依家個老公送(至今好好保留)不過見到你咁開心都為你達到目標而開心.