營養師黃凱詩的生活點滴

2009年11月1日星期日

有其主人必有其貓

相信大家都知道我最近學緊D咩?就係學hea!

原來我去日本hea咗幾日嘅同時,大毛都學咗一招hea功,有相為証...


另外,我都知大家同我一樣,都好掛住大細毛,剛剛做了兩張相,送俾大家,連埋一張係東京鐵塔影嘅poster,好鍾意,想同大家分享。

3 則留言:

匿名 說...

Dear Elmo,

下星期日就係你兩歲生日喇, 我個主人去學人"hea" 唔係香港呀, 冇得偷雞上嚟留言. 唯有在此預祝你生日快樂喇!

祝你唔好學似我咁肥咁為食!

Garfield :D

匿名 說...

wa !! so cute!!
>3<

bang*

匿名 說...

Your picture is so nice!Thanks for sharing!