營養師黃凱詩的生活點滴

2009年11月5日星期四

豎起條尾...


哩幾日,這段對話經常發生;當我正安排餐單俾D戰友時,我會問下週末有咩節目,佢哋會陰陰嘴對住我笑,於是我就好聰明咁問:『點呀?約咗人食大閘蟹呀!』戰友二號會話:『你又知!』我就答:『識咗咁耐,你豎起條尾都知啦~』戰友們:『-食1隻好喇! 對換番2份肉同2茶匙油呀!』

咁你又知唔知Moo Moo豎起條尾想點呢?

佢有咩好嘢^^唔係食就想我同佢玩囉!

4 則留言:

匿名 說...

好嘢!有得食,1隻都好啦!

匿名 說...

How come your cats are so cute. I love them.

Starry 說...

佢係咪想話"我今天很高興"呢?

匿名 說...

你D相好靚呀!快D幫大細毛出書啦!

Annie