營養師黃凱詩的生活點滴

2009年11月23日星期一

童心未泯...是減壓良方

這個週未,你有否在崇光掃貨呢?我就有啦! 掃咗森林家族一個生果檔!

經常有讀者同戰友這樣問:『點解你Office咁多玩具嘅?』原因很簡單,你要明白,歲月催人,這是鐵一般的事實,但你就可以將心境保持年輕,而且我個人認為,經常保持那種孩子氣,我才可以用一種更輕鬆的方法將我腦海中嚴肅嘅營養資訊帶俾大家,而且那顆童心未泯的心更可令創作空間加闊,更是不錯的減壓方法呢?

共勉之--

2 則留言:

匿名 說...

我覺得你諗嘢都好犀利,每次睇你份稿都好似講緊自己咁,你細個d作文係咪好高分架!

匿名 說...

怪不得你成日都咁開心啦~