營養師黃凱詩的生活點滴

2009年12月18日星期五

保護自己,免受傷害

非常感謝大家對我嘅關心,自從果日飲咗鼎鼎大名嘅三冬茶之後,已經無咩事喇!不過好多戰友會見到我變咗幪面超人,全因為我哩一超叫做『保護自己,免受傷害!』無辦法啦! 流感高峰期,我一日又見咁多人,以免交叉感染,所以都係做好安全措施啫!

好喇好喇!!等咗咁耐,明天就係BBQ Party,頭先去咗sogo買咗好多又好味又健康嘅調味料,大家明天有口福了! 好...明天見!

10 則留言:

匿名 說...

我囉埋我支"德國"香料分一半比妳試丫! 弊...我唔記得同我個營業師講叫佢幫我安排餐單添.

匿名 說...

我想請問紅米,糙米 邊隻會高纖同低糖d????

匿名 說...

我都等咗好耐,快d到聽日啦!

匿名 說...

唔知你真係會唔會1月再攪多次呢?屋企要造節食飯,明天不能參加!

匿名 說...

using your new camera to take more nice photos of BBQ event ar...

Fanny

匿名 說...

點解仲未有燒烤花絮?去咗邊呀!兩日無update個blog喇!

匿名 說...

HI~
是否BBQ完太累呢?
雖然我都好心急想睇花絮,
不過難得放假,
你好好休息下啦~
天氣真的好冷,
take care~

tomato

Cynthia (黃凱詩) 說...

回應有關糙米及紅米等問題:

簡單一點說糙米即紅米,紅米又可稱為糙米,糙米是一個很『宏觀』的說法,意指一切稻米,去除穀殼後,剩下米糠、胚乳及胚芽部份,便可稱為糙米。因此,糙米可包括紅米、黑米等等。至於高纖與否,只要是連米糠成份的五穀類,纖維也高,只要整體奉行高纖習慣便可以了!

Helen 說...

去完呢個BBQ,先知道原來燒完肉類,唔搽蜜糖,改用香料,係咁好味.

Helen 說...

去完呢個BBQ,先知道原來燒完肉類,唔搽蜜糖,改用香料,係咁好味.