營養師黃凱詩的生活點滴

2009年12月25日星期五

Merry Christmas from Moo and Milo

Hahahahahaha! You Better watch out... watch out D 咩呢?

唔好食得咁過份呀?如果唔係日日"全包宴"都瘦唔番嘅時候,唔好呱呱嘈呀!!!!你哋知啦!仲有星期六同星期日...唔係唔係...放緊假大家都唔係好知星期幾,係仲有26號同27號俾你食,唔好咁放縱呀!

都知大家好掛住Milo同Moo,佢哋話同大家講聖誕快樂,希望大家開開心心啦!

8 則留言:

Starry 說...

多謝Moo及Milo~你地好可愛呀!!!

匿名 說...

Hi 朋友仔 Elmo & Milo, 聖誕快樂呀,唔好學我食咁多呀! Garfield

匿名 說...

Merry X'mas, handsome Moo & Milo.

The warning from your master was issued too late for me. I've already gained two pounds during the past two days. Unfortunately there will be a few gatherings to come.

WS

匿名 說...

Cynthia : 爆肥報告~今朝101.8, after 今晚嘅開心& 豐富晚宴? ; 聽日嘅午餐& 聽晚嘅party?? ; 後日嘅BBQ??? 何止要全包宴呀, 仲要出動好埋冇飲過嘅薯湯呀! 兼且唔可以偷懶要每日都做運動添!

Cynthia (黃凱詩) 說...

有得肥咪好囉,連日來瘦咗成三磅,現在的喉嚨仍是九級的痛:)

匿名 說...

Ha Ha! one level less sore throat?
(i.e. level 10 lowered to level 9)

WS

匿名 說...

oh no!!!!! 熊貓cc妳已經太瘦,太排骨喇! 等姐姐我燉番啲補品過妳食,幫妳增肥至得!

Starry 說...

咁我係咪應該送份至肥膩既手信比cynthia呢? 等我仲特登揀份好健康既手信比你添......你需要增肥嗎? 我可以出一份力的, hehe.
btw, 我上訴得直, 幾時會有禮物? 另外, facebook既抽奬結果出左咩?