營養師黃凱詩的生活點滴

2010年1月4日星期一

無選擇障礙的一次


我又點會咁衰,唔話俾大家知我買咗邊幅畫呢?不過咁,我想俾大家試吓揀,哈哈!你估我買咗邊張呢?今次,我諗我好鍾意張畫,因為我揀嘅過程,前後只用了15分鐘。

13 則留言:

匿名 說...

i found it in your office la...haha

btw, do you know when the exhibition end?
Thanks!

Fanny

匿名 說...

我估...
最底嗰行,由左數起第四張《Puurrrfect Nights Sleep》。

;^D

匿名 說...

I think you have chosen the Big Catch as you've got 2 lovely cats.
Glendy

匿名 說...

I guess 'love by u!"haha

匿名 說...

唔知點解,一睇就知你肯定超鍾意個畫家嘅畫,我選最低行第五張!

匿名 說...

Should be Rock a bye baby!

winnie 說...

is just Milo and Moo... so cute

匿名 說...

唔....你又仲意bear bear,
又仲意貓...
而d畫兩樣都有,
都真係有點難估喎...
不過我就仲意"the Big Catch",
唔知你係咪都一樣呢?

tomato^_^

Cynthia (黃凱詩) 說...

Dear Fanny,

go to this website you will get your information.

http://property.mpfinance.com/cfm/pa3.cfm?File=20091215/pad01/m2.txt

Cynthia

匿名 說...

Dear Cynthia,

Thanks a lot. Let me go and look before it is closed....

Fanny

匿名 說...

作晚你在電台講的+大高危我抄少了一個,唔知你介唔介意提番我呢?Thanks.
1. 黑朱古力
2. 曲奇
3. 港式包點
4. 奶類飲品
5. 果仁
6. 酒類飲品
7. 火煱醬料
8. 乳酸飲品
9. 臘味

匿名 說...

好似係三合一高糖飲品呀!

匿名 說...

My choice is purrfect Nights Sleep!I love it!