營養師黃凱詩的生活點滴

2010年1月13日星期三

又多一個選擇...會唔會又有障礙呢?

哈哈!又完成了一場講座,由於個講座仲係beta版,所以近日都努力於講座中,開了無數的會,練過無數次,希望大家聽畢後真係有所得著啦!

已經唔記得有無介紹過佢,左面那枝是新上市的,加了檸檬味,很清新啊!如今想攝取更多維他命又有多個選擇啦!但這幾天我多飲右手面那枝,因為檸檬酸酸的,怕刺激喉嚨吧!話時話,算算手指12月21日到現在,已經是23日,即係我已經咳咗足足23日,究竟這個可惡的23日咳幾時好呀!

4 則留言:

匿名 說...

多謝推介! 等我星期六北上尋寶,睇吓佢家族嘅杧果味有冇加大裝先. :D

匿名 說...

你不如去睇政府街症丫, 馬尿(咳藥水)係最有效架, 我以前試過咳左幾個月睇左五六個私家醫生都無用, 最後都係靠佢好番晒 =]
Take care ar !!!

symavis

匿名 說...

題外話.....
除了玩面書遊戲....
仲有方法拿到大小毛月曆嗎??

匿名 說...

可以試飲鮮窄蔗汁(熱),我曾試過有效。頸部不可受冷風吹。

保重!

WS