營養師黃凱詩的生活點滴

2010年1月20日星期三

飲勝...

這兩天,逛了超市,有咩收穫?

我記得幾個月前去日本嘅時候,係涉谷街頭,有人派咗1包Lipon蘋果菜包俾我,我返到香港先試,原來好香好好飲,一直都想知香港有無得賣,今晚行又一城間taste,俾我找到另一品牌的蘋果茶,返屋企後即刻試,一樣咁香,都唔錯啦! 有d朋友好怕飲清水,不妨加個茶包試試!

這枝CC lemon係減肥zero版,新產品喎,點可以唔介紹俾大家呢?暫時只見佢係吉之島出沒,其實今時今日減磅戰友的選擇已比從前多,有咁好嘅配套,就要加油努力瘦身啦!

4 則留言:

匿名 說...

tks for sharing, will try both products.

匿名 說...

真係好喇!我好愛這個檸檬汽水,今晚放工就去搵先!

匿名 說...

原來這裡有咁多可減肥的好嘢食,今晚慢慢睇,我朋友介紹我來的!

匿名 說...

果包蘋果茶真係好香架~
上星期同事請我飲過之後,
我都愛上了~
佢另外仲有桃味同另一隻味...
(唔記得係咩味添...)
不過我都未試...
等我問左同事借來試左再話你知先~

tomato