營養師黃凱詩的生活點滴

2010年1月7日星期四

Nachos 減肥成功...恭喜恭喜

恭喜哂!這句話同戰友講亦同包Nachos講,如果唔係佢減肥成功,戰友在減肥路上又少一個partner 喇! 而家,如果你懂得節制下,一次過唔好食咁多,佢都係理想嘅零食,10個三角型,即是10塊,就係1份五穀,佢都係我摯友尼架!

差D唔鬼記得話你知佢係邊度出沒,我係360見過,大大大間的惠康同Marketplace都有!

7 則留言:

匿名 說...

仲有百佳tim~
正呀!!!!

匿名 說...

妳漏咗講多謝Winnie發現佢呀!

Grace 說...

i love nachos~ oh yeah yeah~

匿名 說...

咁以後在零食方面,以後都揀"NACHOS"~

匿名 說...

又有好嘢食,真係發達喇!麻煩唒!

匿名 說...

好開心呀!由今朝開心到宜家,我今朝竟然係蘭芳園見到你,hehe!第一次咋!哈哈~~我已經去咗360買尼包nachos,我驚手慢無得買!

Yuki

Starry 說...

一包大約有幾多塊呢? 好想食......我會努力忍多陣.