營養師黃凱詩的生活點滴

2010年2月9日星期二

傻毛等我返屋企

好悶呀!點解主人成日唔返屋企架,成十一點幾啦! 頭先開收音機聽倒佢把聲,都講完咁耐啦!點解都仲未返架!

好啦!等我扮個可愛樣,等主人見倒我開心D先,主人夜媽媽成日靜靜同我講,見倒我哋兩隻傻毛,成個人都放鬆哂!哈哈!睇下我對主人幾重要~喵喵
不過我都要投訴,因為主人成日掛住陪細佬做運動,不如我都食肥D,主人咪會陪多D我囉~~

3 則留言:

匿名 說...

elmo你真係好可愛呀~我今晚瞓唔倒,見到你開心咗少少,希望瞓倒啦!
Amy

匿名 說...

又可愛,又可憐, 真係激死人!!!!

匿名 說...

阿毛,你等多四日啦!主人就多少少時間陪你啦!