營養師黃凱詩的生活點滴

2010年2月28日星期日

買袋送書?

話時話,由台北返咗香港剛剛先一個禮拜,我就忍唔住去打書釘,今日我行咗去買日本雜誌那邊,就聽到一段好鬼好笑嘅對話,其中一位少女問身邊朋友:個agnis b袋好似靚D喎,佢個朋友就唔係好同意咁,跟住佢話:好似個Bathing ape milo袋得意D喎,講真,如果我閉上眼睛,我真係以為自己係時裝店而唔係書局囉!究竟係買書送袋定係買袋送書呢?

哩個仲犀利,買飯盒有書睇,不如我今年本新書都諗下,有咩送先...

7 則留言:

匿名 說...

好呀好呀~買書有野送~
不如送你對貓貓的精品吖~

tomato^_^

匿名 說...

我都買咗袋呀!

匿名 說...

我知點解你隻愛貓叫milo喇!原來你鐘意bathing ape 隻馬騮仔!

匿名 說...

我個friend 最近都迷上咗"買日本雜誌送袋"呢家嘢喎, 都攪到我心思思想去睇吓, 點知妳就寫呢單嘢出嚟. 我冇傳染妳丫, 點解咁啱?! :0

匿名 說...

我知你送咩啦?!
就係送你個"腦"呀!!!!
我諗好多人都想要

匿名 說...

yeah, lots of people buy the magazine becoz of its gift attached.

Cynthia (黃凱詩) 說...

最重要係...可能本書係完全係睇過!