營養師黃凱詩的生活點滴

2010年7月21日星期三

很營養的晚飯

今晚完成講座後,很想吃這個東西,於是,就吃這個吧! 材料簡單非常,一眼見哂啦! 薯仔、紅蘿蔔、肉片,仲有一種材料大家應該見唔倒,佢係紫洋蔥,特別香甜,抗氧化能力高,仲有花青素,包你靚哂!

其實真係好易做,醃好肉片先啦!用咗d豉油調味,跟住加1茶匙油落煲,接住放已經切好的所有材料,再加半杯水,收細火煮20分鐘,主要等薯仔蘿蔔腍到你想要的程度就ok哂!

我係飯桶就緊係加咗飯啦!真係好好味又易做,明天試下啦!





2 則留言:

匿名 說...

完咗講座後, 我返到屋企都9:30, 因為"周公子"揾得我好急, 所以我食咗份三文治, 隔咗一陣就同"周公子"會合.
妳咁遠咁返到屋企,仲要煮, 冇10:30都食唔到. ^__^

匿名 說...

我係Citysuper 買咗出自台灣的新產品「番薯」,解凍就食得。應該啱你。