營養師黃凱詩的生活點滴

2010年12月24日星期五

聖誕平安快樂

收過你們很多很多有心思的小禮物,無言感激,但只要知道你們健康、快樂,常到訪這裡,我已心滿意足,不知怎樣道謝,送上我及由大小毛準備的聖誕卡,希望大家喜歡~~聖誕快樂!


小毛: 主人話叫我同大家講聖誕快樂,但係我平日只係識喵...食...玩...同瞓,大哥你講啦~~
大毛: 細佬!你都無鬼用架,等我講...大家Merry Christmas ar~~~

3 則留言:

Virginia Lam 說...

大家都聖誕快樂呀!!!!!

匿名 說...

Merry Christmas ! May all your wishes some true and be healthy. I enjoy reading your blog, your column and your books.
From Gigi

匿名 說...

飛機耳(好不滿的表情)得咁緊要~~XDD