營養師黃凱詩的生活點滴

2011年2月27日星期日

點解要食下午茶?

戰友Baby問我:『我減肥,可以唔食下午茶的小點,但點解係都要我食下午茶呢?食少D唔係減快D咩?』

戰友Baby是減磅新丁,佢未減肥之前,日日食薯片、燒賣、朱古力做下午茶,如今開始減肥,就想戒掉所有零食,其實是沒可能的,戒得一日兩日,第三日都係要食番,所以在這個情況下,我們會選擇先在餐單中加入下午茶,最少口痕都有嘢食頂住啦~

市面上的健康小食選擇,已經比從前多了,上面這個,是今天逛超市的戰利品,是我愛的蝦餅,很蝦的蝦餅,兩大塊才是一份五穀,餐單中有下午茶的戰友,可以一試。

3 則留言:

匿名 說...

今天去TASTE睇...唔見丫...
是否思思縮扒既貨品呢??

施肥丫.....我在一田見到有FANTA ZERO..超開心.....同埋....我搵唔到利士既BAKE 薯片...係邊度買架??思思同TASTE同日本百貨都搵唔到><

匿名 說...

你係b?

匿名 說...

在中環見倒你,超開心囉!!