營養師黃凱詩的生活點滴

2008年12月18日星期四

溏心蛋在香港


左撞右碰下,竟然俾我係佐敦搵倒佢。
你哋睇吓張相就明白喇!D溏心流哂出尼,而且這家店的拉麵也不錯,最緊要是不太肥嘛,可以選豉油湯底就更好啦!

想唔想知係邊呢?九龍油麻地白加士街127號地下,即永安後面。

4 則留言:

匿名 說...

呢間店鋪咪就係我上星期四同妳提過嘅日式食店囉, 不過我未曾幫趁過呀! 原本有糖心旦, 等我搵日"蛇"去食lunch先!Dora

匿名 說...

Wow!
The photo of the egg is so mouthwatering. I miss it a lot.
Thanks for your information.
Wendy

匿名 說...

昨晚我試過黑胡椒味 (並要求少辣),湯底勝在夠熱,溏心蛋很好味。

Winnie

匿名 說...

我今晚都試左,叫咗豉油湯底,仲自己食了一隻溏心蛋,真係在香港少見!謝謝介紹!

你的忠實讀者Joanne