跳至主要內容

200蚊有找的情人餐


最憎就係情人節出街食飯,人又多,又貴,最慘就是無得揀,記得有一年,同舊男同學出街食飯,咩餐都無,只得那個溫馨情人餐,都唔知幾老土,攪到對方誤會就唔好啦!最大鑊係,最後個甜品有個心型蛋糕,都唔知幾尷尬!

今年為咗大家荷包著想,我準備了一份有4道菜的溫馨情人餐,最緊要係,由我同事Thomas 研制成功的低糖低脂木糠布甸更同時於情人節前成功,所以不如大家都係在家煮飯仔啦!

溫馨情人餐 (2人份量)

前菜--柚子大蝦雜椒沙律
湯--低脂蘑菇忌廉湯
主菜--奧米加魚柳蘆筍伴天使麵
甜品--低糖低脂木糠布甸

柚子大蝦雜椒沙律

材料:

碌柚6片
三色椒2碗
中蝦6隻
指天椒1隻
青檸1個
多士1片 (切粒)

製法:
1.先將三色椒及中蝦烚熟;
2. 將多士剪成小粒;
3. 伴入柚子肉、三色椒、蝦及多士粒;
4. 最後伴入青檸及指天椒絲即成。
低脂蘑菇忌廉湯
材料:
啡蘑菇兩盒 (1盒放入攪拌機,1/2盒切片,1/2盒即粒)
脫脂奶125毫升
低脂忌廉300毫升
雞湯250毫升
調味料: 黑胡椒粉碎
製法:
1. 將1盒蘑菇、脫脂奶、忌廉及雞湯放進攪拌機;
2. 攪拌後,中火煮,再加入蘑菇片及蘑菇粒即成。
奧米加魚柳蘆筍天使麵
材料:
三文魚240克
泰國蘆筍1盒
天使麵(熟)2碗
蜆肉12隻
調味料:
蒜頭少許
辣椒少許
黑胡椒
製法:
1. 先烚熟天使麵及蘆筍,
2. 將蒜頭加入1茶匙油起鑊,再放入蜆肉,加入半杯水煮天使麵;
3.將三文魚加進少許黑胡椒調味,用易潔鑊煎熟魚柳,伴以天使麵及蘆筍即成。
低脂低糖木糠布甸
材料:
低脂忌廉200克
淡忌廉100克
瑪莉餅10片
代糖3茶匙
白糖3茶匙
製法:
1. 用打蛋器將忌廉、白糖及代糖打至軟滑;暫時放進冰箱內;
2. 將瑪莉餅弄碎;
3. 將打好的忌廉及餅乾碎以一層層的方法放進小杯內;
4. 放入冰箱內2小時即成。

留言

匿名說…
WoW! 妳嘅健康"木糠布甸"食譜終於千呼萬喚始出來. 其實食完隔離埠"沙利文"比較硬身嘅木糠布甸後, 我一直念念不忘, 以及尋找緊食譜點樣整, 可惜佢哋嘅成份令我卻步. 真係多謝妳不斷嘗試喇! 我唔介意做白老鼠架, 我可以call 我試食o架! Dora
匿名說…
淡忌廉 = whipping cream?

此網誌的熱門文章

避風塘

茫茫人海,兩個人能夠相 遇、 相識、相知、相愛,已經是絕不簡單的事,所以我們要學會珍惜及體諒。但開心快樂的同時,你仍要記得,有兩個人永遠在你背後為你付出無條件的愛,而那個家,才是你永遠的避風塘。

黃詩詩教你減肥稯

好喇!一切準備就緒,可以開始報名。今日個報導都有講啦!就算隻稯係好似好鬼健康,又有豆又有什麼高纖米,都未必健康,因為會有肥豬肉同咸蛋架!詳情去今日蘋果日報睇啦!http://hk.apple.nextmedia.com/news/art/20120604/16394929 咁都係好想食稯又點算呢!上星期都預告咗!我會親自聯同廚神Thomas先生,在今個週六同大家一齊做。 日期:6月9日(星期六) A班:2:15﹣3:15PM B班:3:30﹣4:30PM 費用:$90 (每人一份食材) 上課地點:銅鑼灣 謝斐道482號信諾環球保險中心1201室 (港鐵銅鑼灣站C出口步行一分鐘即達) 報名方法:即日致電29920148留位,然後1個工作天內到尚營坊以現金交費便可。當然,你亦可以入數去恆生264﹣298316﹣883,再傳真入數 紙來29920146,但當然要寫上你的大名啦! 快D報名喇!到時見!

酸酸地的雪糕

講明先,我絕對唔係想介紹圖中的乳酪雪糕,唔好走上去Open rice search 呀!只係想幫個post襯張相啫!不過今日都真係想講吓佢。 其實香港人都真係幾三分鐘熱度,果頭食完台灣麵線同珍珠幼茶,前後唔夠一年,又換畫,成個街頭都係froyo,即係乳酪雪糕啦!但係面對這些新到產品,作為營養師,有時都幾懊惱,因為這些街頭小食,是沒有營養標籤的,最慘係佢哋成日以健康招徠,於是戰友就當然信以為真啦!肥咗都唔知咩事! 當然如果要比較乳酪雪糕及普通雪糕,前者一定優勝D,因為佢哋都加有活性乳酸菌,對腸臟都健康D啦,仲可以增強抵抗力,但問題係,乳酪是由牛奶經乳酪菌發酵而成的,所以都幾酸,就係因為佢酸,大部份人都較難接受,所以好多時會加糖囉! 所以呢,佢哋好大機會陰D陰D甜死你。 我就親身用我個銀針口試過兩間,一間是上圖那間,另一間是自助服務的,自助服務那間是由美國來港的,美國的網頁,就有原味的熱量,每100克75卡,脂肪是0的,但有兩茶匙糖,如果Keep Fit朋友要食,1次食100-150克尚算可接受,不過佢都幾奸架,網頁只有原味的營養資料,其他口味呢,都沒有顯示,聰明人應該知點解啦! 但我頭先同車厘子講,佢就話唔鍾意這間,點解?好簡單...好酸囉,我食完都酸到震咗一震,但我都幾鍾意。 那間yogo,就沒有營養資料,但我的銀針口話我知因為唔酸,所以有機會多加了糖... 其實外國有一間叫pickberry,佢個網頁的營養資料都好詳細,可以參考吓,100克的綠茶froyo,110卡,糖份已有20克,即4茶匙糖,都好高糖架,其實大部份都係咁,仲要記住,大家一次唔只食100克呢?所以,量力而為啦! 戰友們少食少食為佳。講真,真金不怕紅爐火,如果真係低糖低脂,就話俾大家知佢嘅營養資料,咁大家咪可以做個聰明選擇囉! 忠告大家一句啦! 酸酸地...會好D!