跳至主要內容

昨天的傑作

好眼瞓!昨晚同同事做到凌晨1點,以下就是成果,同大家分享吓啦!

點整,哈哈!賣個關子先,因為有位減磅戰友等緊同我訴心聲!睇住相先。





留言

匿名說…
我發誓開工時間唔偷睇妳個blog 一日咁多! 因為真係好"誘人"呀(啲食物)
匿名說…
Cynthia,漏咗同妳講: 快啲出食譜喇!比我做妳助手喇! 咁我可以明正言順咁試食,唔駛引得咁辛苦喇...........Dora
匿名說…
Cynthia, 你快D開烹飪班啦 ^^
報上名來,係唔係我開班你就一定參加先?
Dora,
有得食又點會少咗你,等吓啦!
匿名說…
Cynthia,如果時間ok的話,我都想參加烹飪班呀!! Connie
匿名說…
Cynthina, 注意身體唔好咁辛苦,呢排你開講座太多啦,因住你班同事都病埋,我地唔知揾邊個幫牫地減磅呀! 嘻嘻!我會不斷幫你推銷"尚營坊"這樣有誠信的公司,不過我地咁的年紀既女人,是要花好大心機先至講服佢地,唔洗警有我呢個人辦在到嗎,就更有說服力呀!(在呢到好多謝Thomas的照顧我就快到達目標啦!)
Clara
Dear Clara,

多謝你的支持及鼓勵,我會保重的。
恭喜你成功減磅,相信你必定感受到健康帶給你的喜悅!

感激:)
匿名說…
正確的!減磅的喜悅是開心的(我是做到的), 輕盈的(走路也輕鬆的), 美麗的(容光煥發的), 苗條的(穿衣服漂亮的),充沛的(精力,魄力亦充沛的)......有數之不盡的好處, 最大的好處是膝蓋病痊癒了95%,因為本新已被西醫判斷---膝蓋退化.已是一把年紀的人是可以做一個有用的人.還可以過正常生活.這是尚營坊給我帶來美麗的"第2個春天".我的同學,朋友猶豫是她們不肯放棄, 不肯進取罷了.
Clara
匿名說…
very hard sell!
匿名說…
The joy of being healthy again and having a better body shape is great. I also can't help sharing my own experience to my friends and those persons I really care. I'm very grateful to Cynthia for her guidance/patience and proud of my efforts.

Wendy
匿名說…
我都想講d嘢!減完磅之後,真係好開心,有時覺得減肥時每個星期都見營養師,一下子完成計劃,好似有d失落,其實減完成年喇!唯有成日上個blog囉!
Cindy留字
匿名說…
Hard 唔 Hard Sell是每個會員/曾經是會員的感受, 唔好隨便批評人.這完全是我親自感受並不是擦鞋!
Clara
匿名說…
支持!!clara你說得對...
大家都是心底裡的分享,沒有經歷的,不會明白

NINA
匿名說…
好心急, 想知道整呀,快地話俾我地知啦!
Clara
匿名說…
支持妳Clara, 因為減肥後的喜悅, 沒有經歷過嘅人係唔明嘅!! 以我個人為例: 1) 身體健康咗,起碼剛過去的冬季能抵抗流感,不受感染; 2)步履輕盈咗, 膝痛亦bye bye(我減肥主要原因是膝關節負荷過重). 以我一把年紀亦作了新嘗試通宵行咗6個半鐘"奧比斯盲俠行"及行山! 第一次行山嘅路徑仲係中級添(以前嘅我有鬼呢啲體力咩?就算有, 個膝頭都嚴重抗議喇!) 所以我樂意分享我減肥過程及完成後嘅感受! Dora
匿名說…
Dora & NinA,
多謝您地的支持,后生女是唔明白中年人對健康的"渴求".我只是講出左會員的心聲罷.
不過,我都想平心靜氣地問呢位朋友:你覺得我在邊點上誇大呢?讓大家在此討論一下.
親愛的朋友:歡迎你發表你個人的意見.
Clara
Dear Clara,
食譜好快就有,實在太忙了...

Cynthia
匿名說…
Cynthia,有感而發......
今午打完電話俾一個朋友,同你一樣覺得很悶,好Sad!因為有個朋友周身病(中年女人)看左"好多"醫生,腳,血壓又高,差不多每周都要看醫生,我把親身經歷話佢知,她說:政府醫生叫佢唔使揾營養師,幫唔到佢你自已多做運動就減到磅架啦.我再講:你要看咁多醫生用咁多錢,點解唔揾營養師呢?佢話:"無時間,無金錢!"
重温你的文章中說過的話,正好是你回答了她.
你說::健康是財富,這種財富每天在我們身邊擦過,問題在于你何時開始尋找它?"
"身體很多毛病,其實都是自已一手造成的."
但願所有朋友早一日尋找健康的財富啊!!
Clara
匿名說…
Cynthia,

妳忙還忙呀,要休息多啲呀,唔好病呀! (我比較自私啲)妳病咗我哋一眾讀者點算呀? 我得閒冇得偷睇妳個blog會悶死架! :)
匿名說…
嘻嘻, 知道你的"獅子頭"點整呀!

此網誌的熱門文章

避風塘

茫茫人海,兩個人能夠相 遇、 相識、相知、相愛,已經是絕不簡單的事,所以我們要學會珍惜及體諒。但開心快樂的同時,你仍要記得,有兩個人永遠在你背後為你付出無條件的愛,而那個家,才是你永遠的避風塘。

黃詩詩教你減肥稯

好喇!一切準備就緒,可以開始報名。今日個報導都有講啦!就算隻稯係好似好鬼健康,又有豆又有什麼高纖米,都未必健康,因為會有肥豬肉同咸蛋架!詳情去今日蘋果日報睇啦!http://hk.apple.nextmedia.com/news/art/20120604/16394929 咁都係好想食稯又點算呢!上星期都預告咗!我會親自聯同廚神Thomas先生,在今個週六同大家一齊做。 日期:6月9日(星期六) A班:2:15﹣3:15PM B班:3:30﹣4:30PM 費用:$90 (每人一份食材) 上課地點:銅鑼灣 謝斐道482號信諾環球保險中心1201室 (港鐵銅鑼灣站C出口步行一分鐘即達) 報名方法:即日致電29920148留位,然後1個工作天內到尚營坊以現金交費便可。當然,你亦可以入數去恆生264﹣298316﹣883,再傳真入數 紙來29920146,但當然要寫上你的大名啦! 快D報名喇!到時見!

節日前的準備

昨天特別在am730教大家這個湯,就是希望你們在星期日中秋節的大餐前,好好清淡一下,我大概是我經常保持體重的秘密吧!怎樣做呢?很簡單的,Click進這條Link,http://www.am730.com.hk/article.php?article=123637&d=1854就可以。 這個湯除了飽肚又脂肪低外,鉀質也不少,可幫助大家在高鈉的做節飲食後,去一點點水呢!但緊記,食譜中是沒有五穀類食物呢!你可以加點薯仔或伴以白飯,那就是均衡又完滿的一餐了。 還是要嚇一嚇大家,今年大熱的這個奶黃月餅,你絕對不能輕視,一小個已經是157Kcal,3/4碗飯,就這樣吃進去了。 減磅戰友們,不要為多吃找藉口,說甚麼一年才一次中秋節,我告訴你,生命還有很多個中秋節呢!如果你現正瘦身,整個中秋,吃1/4個月餅,分兩次吃,已足夠了,成功減磅後,才吃,也不太遲呢! 中秋節,不只是吃月餅的日子,還是一家團聚的好時間啊!而且,中秋當造的水果也多著呢!我愛的綠寶石也是應節的美食。祝大家中秋節快樂。