跳至主要內容

一個人住的簡便營養餐

放咗工,又肚餓,食咩好呢?通常我習慣星期日買定多d材料,放工返屋企就可以下廚,既健康又方便。

朋友成日話,煮飯好鬼煩,其實只要你做足準備,安排時間,就可以有美味嘅一餐了。睇下我個放工後時序就知。

通常,9時多回到家,一返屋企,兩隻大小毛聽倒開門聲,例必係門口歡迎我,跟住放低個袋,換上便服,就第一時間衝入廚房,準備晚餐,一打開廚房門,為食嘅小貓milo就箭步飛入廚房,睇下有無嘢食,但通常佢都係失望而回。要準備晚餐,首先,當然是洗米煮飯,按著rapid rice cook 的鍵,按著就是將豬肉切碎再用糖、豉油、胡椒粉醃好,由於時間關係,再將預先浸好的冬菇切片,有時鐘意食菜飯,就切定d白菜仔囉。當所有嘢切好之際,d飯應該收咗d水,打開電飯煲,放d材料入去,等佢再煮。

這個時候,就去洗白白,可省點時間,沖完涼後,一煲香噴噴嘅蒸飯就完成,再將我秘製的蔥花及指天椒豉油用來調味,超正。整個過程30分鐘內完成,都好方便。
黑椒烤魚柳伴糙米飯

除咗這味肉碎香菇菜飯外,有時我會用下圖的烤爐煮肉,再配以糙米飯,都唔錯架!這個爐,可以將肉類中的部份脂肪趕走,而且又有香口的感覺,我最鐘意用來煮魚柳同雞,煮魚只需用黑胡椒調味,雞就用我枝百搭多用途調味料,無鹽,好健康。

時間多少少,就用飯煲煮冬瓜粒湯飯,準備好所有材料,全部一齊放入飯煲,加多d水,按長少少時間的煮粥仔程式,就有湯飯食,材料如下:


飯煲冬瓜粒湯飯


材料:
2/3杯米
1 1/2碗切粒冬瓜
1/2碗香菇及草菇
3兩肉粒
少許夜香花
少許薑

有時濕濕熱熱的天氣,無咩胃口,我就鍾意煮番茄豆腐肉片湯飯,酸溜溜的,都唔錯呀!

飯煲番茄豆腐肉片/魚片湯飯

材料:
2/3杯米
番茄1個 (小件)
豆腐1磚 (切粒)
肉片2兩/鯇魚片
少許薑、鹽及胡椒粉

好簡單啫,今晚就買定d材料試下啦!

留言

匿名說…
請問你個RICE COOKER 是什麼牌子?
我個壞了.
匿名說…
由於冇烤爐, 請問如果我將三文冶機當烤爐用來焗魚柳,得唔得呢?
其實大部份西施電飯煲都可以...
三文治機?真係唔知得唔得,但煮熟應該沒問題,但由於設計上,不是斜面,脂肪難以流走呀!
匿名說…
咁你咪十點幾先食完飯?唔係瞓之前三個鐘唔可以食野?

此網誌的熱門文章

避風塘

茫茫人海,兩個人能夠相 遇、 相識、相知、相愛,已經是絕不簡單的事,所以我們要學會珍惜及體諒。但開心快樂的同時,你仍要記得,有兩個人永遠在你背後為你付出無條件的愛,而那個家,才是你永遠的避風塘。

黃詩詩教你減肥稯

好喇!一切準備就緒,可以開始報名。今日個報導都有講啦!就算隻稯係好似好鬼健康,又有豆又有什麼高纖米,都未必健康,因為會有肥豬肉同咸蛋架!詳情去今日蘋果日報睇啦!http://hk.apple.nextmedia.com/news/art/20120604/16394929 咁都係好想食稯又點算呢!上星期都預告咗!我會親自聯同廚神Thomas先生,在今個週六同大家一齊做。 日期:6月9日(星期六) A班:2:15﹣3:15PM B班:3:30﹣4:30PM 費用:$90 (每人一份食材) 上課地點:銅鑼灣 謝斐道482號信諾環球保險中心1201室 (港鐵銅鑼灣站C出口步行一分鐘即達) 報名方法:即日致電29920148留位,然後1個工作天內到尚營坊以現金交費便可。當然,你亦可以入數去恆生264﹣298316﹣883,再傳真入數 紙來29920146,但當然要寫上你的大名啦! 快D報名喇!到時見!

節日前的準備

昨天特別在am730教大家這個湯,就是希望你們在星期日中秋節的大餐前,好好清淡一下,我大概是我經常保持體重的秘密吧!怎樣做呢?很簡單的,Click進這條Link,http://www.am730.com.hk/article.php?article=123637&d=1854就可以。 這個湯除了飽肚又脂肪低外,鉀質也不少,可幫助大家在高鈉的做節飲食後,去一點點水呢!但緊記,食譜中是沒有五穀類食物呢!你可以加點薯仔或伴以白飯,那就是均衡又完滿的一餐了。 還是要嚇一嚇大家,今年大熱的這個奶黃月餅,你絕對不能輕視,一小個已經是157Kcal,3/4碗飯,就這樣吃進去了。 減磅戰友們,不要為多吃找藉口,說甚麼一年才一次中秋節,我告訴你,生命還有很多個中秋節呢!如果你現正瘦身,整個中秋,吃1/4個月餅,分兩次吃,已足夠了,成功減磅後,才吃,也不太遲呢! 中秋節,不只是吃月餅的日子,還是一家團聚的好時間啊!而且,中秋當造的水果也多著呢!我愛的綠寶石也是應節的美食。祝大家中秋節快樂。