營養師黃凱詩的生活點滴

2009年7月11日星期六

臨急抱佛腳


忙住對稿,俾人偷影都唔知添!唉!今晚都唔知幾點走得,無辦法啦!編輯小姐好似催命鬼咁,星期一仲要自己上尼攞稿,本新書趕住書展同大家見面嘛!唔講喇!週末玩得開心D啦!

44 則留言:

匿名 說...

努力!!加油!!!

匿名 說...

支持!好心急!:)

匿名 說...

大作家,俾心機!

匿名 說...

忙還忙呀,保重身體呀!:)

匿名 說...

咁辛苦,煲d湯水俾你吖!夜喇早d休息,明天努力啦!
你的fans

匿名 說...

咁辛苦,煲d湯水俾你吖!夜喇早d休息,明天努力啦!
你的fans

匿名 說...

add oil ar.......u can make it!

匿名 說...

支持支持!

匿名 說...

支持你, 努力!! 加油呀!!!
不過記得食飯同睡覺!!!!

匿名 說...

唔知係咪中左毒,每個星期真係好想到星期一,努力加油,永遠支持你!你是我的偶像:)

匿名 說...

今日老公問我去唔去書展, 我一口拒絕, 我肺事見到d "land摸" 但見到你做到禁夜, 我又回心轉意.

匿名 說...

愛看你的文章,始於1年多前,你的文章,越看越有味道,你選擇用輕鬆的方法,向讀者講解營養知識,但每次看完後,更會心微笑,當然有時還大笑,每個星期好像是追連續劇般,拿到報紙後,什麼新聞,什麼娛樂,我暫且不看,你的專欄,往往是先看的,曾有數次,拿不到報紙,真是失望,唯有上網,但是感覺完全不同,希望你繼續努力,我們無條件的支持。

你的忠實讀者婷

匿名 說...

尼攞稿是什麼意思? 係咪即是藍紙.

努力呀!!!

匿名 說...

嗚嗚!今日個專欄失咗蹤,好失落,點算?!

匿名 說...

You are so cool!support u forever!
fans from US

匿名 說...

有人話當一個人最專注做一件事的時候係最迷人,我終於見到啦!!!!!!!!!!!!! 努力.

匿名 說...

Cynthia, 你的fans講野真是好抵死不過又真是好"鍚"你.真是羨慕你啊!!!!

匿名 說...

我不是妳的客人, 平時都無咩機會見...
所以....書展見!

Cynthia Wong 說...

我要澄清,太多戰友以為我掛住本書,脫稿,其實係報紙嘅米飯班主(廣告)太多,無哂位,剛剛call咗編輯,專欄明天同大家見面,多謝支持!

匿名 說...

啊! 大家都好掛住你個專欄.
加油
Dy

匿名 說...

嘩~今日終於見到你笑啦!!!!
平時見到你真係好cool嫁~撞鬼

匿名 說...

嘩, 今次破哂紀錄咁多comment喎! Cynthia 話佢唔係cool, 係慢熱啫!

匿名 說...

Cynthia: 你話吾係脫稿,咁即係反轉頭讚番自己能幹啫!! 出書出報紙番番嚸.

不過你又真係幾幾幾幾幾勁!!( 我向吳君如學的 )

匿名 說...

同報紙反映下啦!特登趕去到車站攞報紙,點知無得睇,好唔開心架!精神食糧嘛!

匿名 說...

Dear Cynthia,

How do you feel on receiving so many blessings, support and care from numerous fans? You must have done something good!!!

Wendy

匿名 說...

我相信是她對工作的熱誠、認真、她對客人真心的關顧,真係好欣賞她!

匿名 說...

單單一幅寫字樓相,已經發現了多處有趣的東西,不如Cynthia下次介紹下啦.

例如:好型的keyboard, 張檯面的食物, 件衫襯番螢幕公仔等等......好得意.

匿名 說...

今日心情特別好:)

匿名 說...

咁多日無寫BLOG,一定未忙完啦!努力呀!期待你的作品!

匿名 說...

每個星期一睇完你個專欄, 感覺如有$$放入袋呀!!!!

匿名 說...

哈哈!個專欄睇咗兩年,咪變咗富翁:)

匿名 說...

嘩!成32個comment,你真喺受歡迎喇!唔知會唔會衝破40大關呢!:>

匿名 說...

"心中富有"呀!

匿名 說...

Cynthia - 你本新書叫乜名, 同邊間出版社?
星期一見唔到你篇文章, 以為自己睇漏眼, 不停重翻都唔見? 重以為無了...好彩

匿名 說...

22號先至係書展, 要見你咪要等到頸都長. 點算呀...........

匿名 說...

如果個專欄失蹤,我哋實聯署去報館:)

匿名 說...

隨時都會有40個回應, 因為無新Blog. 熱切期待你的大作,好鬼心急啊!

匿名 說...

如果再脫稿,應該叫報社送免費頭板廣告一則(新書廣告),敢先可以饒恕佢.

因為冇專欄睇好慘嫁..............

匿名 說...

每"次"(唔係每日,因為等唔切)睇個comments 都愈嚟愈, 證明大家都等得好心急. 如果呢個數字係經妳手幫大家減去嘅"鹼水糉",並以"千"為單位, 好話幾好呢?!

匿名 說...

點解將自己攪成噉........何苦.
手都震冇得瞓.

如果係我個女就俾佢......激死.
你都幾靚女,應該拿拿淋找個醫生好律師好嫁咗佢,在屋企做笑拉拉,養吓貓生吓仔,先至出書都吾遲. (做阿媽的心聲)

匿名 說...

你一定會成功,加油!!

匿名 說...

樓上讀者, 看目前黃小姐是辛苦的,但是有成果的, 人生最近要是講此生"無悔"及活得開心, 燦爛. 做左人地老婆, 亞媽都未必是開心架!!!!!

匿名 說...

你放一張相都已經噉,放多幾張咪爆燈.

winnie 說...

darl: I am so proud of you and be a friend of yours, u've got sooooo many people supporting you =)