營養師黃凱詩的生活點滴

2009年8月25日星期二

扮攝影師


今日好鬼忙呀!TVB週刊剛剛同我昨晚漏夜(所謂漏夜,即是做到凌晨1點囉,今日又變咗國寶!)整嘅大作影完相,而家要準備出發去電台,今晚就係講座喇!我都算係咁啦!都俾D相大家先睹為快,等多一陣啦!去完電台就俾D靚靚飯盒大家睇下!

睇住我俾人偷影我扮攝影師嘅相先啦!

4 則留言:

匿名 說...

加油&保重身體呀! 熊貓詩詩!

匿名 說...

嘩!飯盒好吸引!

匿名 說...

"熊貓詩詩" 這個名字真動聽, 很可愛, 努力,加油!!!!!

匿名 說...

"熊貓詩詩" 呢個名係咪好好聽呢?! 鬼叫佢"又捱夜"兼又鍾意熊貓咩, 咪比說話佢聽囉!

當你揾緊佢幫你減磅時,礙於佢威嚴下,當然唔咁同佢講喇, 我而家"輕"咗, 當然鬆毛鬆翼嚟話佢喇^~^.

死喇, 佢又要斬我喇...... 聽日報紙會有我個我個死樣......yeah!