營養師黃凱詩的生活點滴

2009年8月28日星期五

靚仔毛沙龍

我係咪好識擺甫士!
玩到攰嘅樣

我阿哥都好靚仔,不過細膽d囉!


今日唔知點解,主人突然有時間同我玩,仲同我哋影沙龍,都影得我哋幾靚仔架。唉!主人又話幫我同阿哥出本寫真集,都唔知幾時會夢景成真,我淨係見佢成日同d食物影相,我諗d食物應該會出寫真先過我哋兩隻毛囉!

8 則留言:

匿名 說...

Dear Moo, long time no see! 你真係愈大愈靚仔!

唔好咁心急喇, 你哋個主人好似講過因為攝影技術唔係咁好, 所以佢要先影啲"死物"惡補吓' 再影啲"生動"嘅大小毛. 不過,無論如何, 我哋都會買你哋嘅寫真, 你同米路仔放心喇!

匿名 說...

我都覺得你哋好幸福,有個咁好嘅主人!

匿名 說...

D相好靚, 好warm and sweet!!!!

匿名 說...

好靚呀!米路仔,不如叫你主人同你参加猫展啦!

匿名 說...

米路仔,你好似瘦了少少,大家一齊努力啦!

匿名 說...

貓似主人形, so cool!!!!

Angie 說...

嗯嗯,與其買O靚橂寫真不如買大小毛寫真,SO CUTE!!!!!!!

匿名 說...

佢哋真係同主人好似!