跳至主要內容

糖的替身

上幾個禮拜,經常同大家講糖嘅問題,減磅時候,用少D糖,係因為可以慳返D熱量,食D營養價值高又飽肚嘅食物,但問題係,一D甜都無,得唔得架! 其實人可唔可以唔用糖呢?

當然可以啦!因為當我哋食咗D五穀類食物,例如麵包或者係米線咁,我哋消化工廠D工人(即係消化酶)就會運作,將D結構較為複雜嘅碳水化合物拆散,變做糖,咁樣身體就可以有糖用喇!

唉!一D甜頭都無好唔習慣啫! 唔緊要哩個世界仲有代糖! 講開代糖,大家即刻諗到:『致癌喎!安唔安全架!』其實好多權威嘅組織,例如:美國食物及藥物管理局及世界衛生組織,都對代糖有做安全測試,每一種代糖都有一個好嚴格的安全指標,只要唔係唔正常咁用,係無問題架,但係咩叫『唔正常』,一陣再講!

大部份人造代糖,都有一種特性,就係好甜,即是係重量上睇,用好少已經可相等於2茶匙糖的甜度,例如最常見的阿斯巴甜(Aspartame),1克的份量已經相等於200克糖,所以雖然這種糖都提供熱量,但由於用好好好少已經甜,所以熱量都係微不足道。這種代糖的國際標碼係E951,大家認住佢啦! 但係佢有個唔好處,唔可以直接加熱同D味總係怪怪的,我就唔太鍾意! 市面的代糖牌子如:Equal, palsweet及slimup都係用阿斯巴甜的!

我就比較鍾意用(Sucrulose) E955做的Splenda,因為d味無咁怪之餘,佢可以加熱,所以用來焗蛋糕都得,1包Splenda 有6毫克 Sucrulose,佢甜度仲高,係糖嘅600倍!!!


好喇! 講吓咩叫做唔正常咁用代糖!其實任何一種食物,都有一個安全使用量,就算大家認為好健康嘅清水,一日飲得太多都會飲死人,好耐好耐以前,就有一個人,一日飲咗20L水死亡,所以大家只要留意安全使用量,唔需太擔心代糖唔安全。
就用Splenda做例子啦! 安全用量係每人每日每公斤體重5毫克,而1包Splenda就有6毫克,即是如果1個50公斤的成年人,一日食成41包先叫過量,41包...點用呀!你話如果用咁多係咪唔正常喇!
而阿斯巴甜的安全用量係每人每日每公斤體重50毫克,而1包就有38毫克,咁即係上限用幾多呢?自己試下計啦! 唔好再戴有色眼鏡睇代糖喇! 大家都係正常人嘛:)

留言

匿名說…
咁勤力寫咁多嘢呀!多謝分享!
匿名說…
咁1包Splenda 有6毫克係咪都等如200毫克普通糖? 我想用黎焗曲奇~~
常用的換算是1包splenda等於两茶匙糖的味道,但是若你用來做蛋糕及曲奇,可買大包裝,那些是專用於製餅的,較經濟,而且盒上清楚寫上換算食譜中糖份的正確方法,做出來的食物,效果較佳,希望幫到你啦!
匿名說…
明天第一次與你見面,好興奮呀!
匿名說…
聽說 Aspartame 好像對腦還是身體不好
是嗎?
阿斯巴甜已經國際權威組織建議安全使用份量,唯一的唔好處係若果患有苯酮尿症的人士,由於身體未能處理阿斯巴甜的成份,所以包裝上需有警告字眼囉!
匿名說…
Cynthia,

I bought a bottle of sugar free syrup (Log Cabin)which claims having 80% FEWER calories than regular syrup (e.g 35 calories vs 210 calories respectively for serving size of 60ml).

Nutrition facts per serving:-
Total fat: 0g
Sodium: 100mg
Total carb.: 12g
Protein: 0g

Ingredient: water, sorbitol, contains 2% or less of: cellulose gum, salt, natural and artificial maple flavor, aspartame, natural butter type flavor, phosphoric acid, preservatives (sodium benzdate, sorbic acid), sodium hexameta-phosphate, acesulfame potassium, citric acid, caramel color, sucralose, mono and diglycerides.

Phenylketonurics : contains phenylalanine

Please advise whether this is suitable for us who are keeping fit. Thanks a lot!

WS
匿名說…
I am regular visitor, how are you everybody? This paragraph posted at this web page is genuinely nice.



Also visit my web-site laser cellulite treatment

此網誌的熱門文章

避風塘

茫茫人海,兩個人能夠相 遇、 相識、相知、相愛,已經是絕不簡單的事,所以我們要學會珍惜及體諒。但開心快樂的同時,你仍要記得,有兩個人永遠在你背後為你付出無條件的愛,而那個家,才是你永遠的避風塘。

黃詩詩教你減肥稯

好喇!一切準備就緒,可以開始報名。今日個報導都有講啦!就算隻稯係好似好鬼健康,又有豆又有什麼高纖米,都未必健康,因為會有肥豬肉同咸蛋架!詳情去今日蘋果日報睇啦!http://hk.apple.nextmedia.com/news/art/20120604/16394929 咁都係好想食稯又點算呢!上星期都預告咗!我會親自聯同廚神Thomas先生,在今個週六同大家一齊做。 日期:6月9日(星期六) A班:2:15﹣3:15PM B班:3:30﹣4:30PM 費用:$90 (每人一份食材) 上課地點:銅鑼灣 謝斐道482號信諾環球保險中心1201室 (港鐵銅鑼灣站C出口步行一分鐘即達) 報名方法:即日致電29920148留位,然後1個工作天內到尚營坊以現金交費便可。當然,你亦可以入數去恆生264﹣298316﹣883,再傳真入數 紙來29920146,但當然要寫上你的大名啦! 快D報名喇!到時見!

節日前的準備

昨天特別在am730教大家這個湯,就是希望你們在星期日中秋節的大餐前,好好清淡一下,我大概是我經常保持體重的秘密吧!怎樣做呢?很簡單的,Click進這條Link,http://www.am730.com.hk/article.php?article=123637&d=1854就可以。 這個湯除了飽肚又脂肪低外,鉀質也不少,可幫助大家在高鈉的做節飲食後,去一點點水呢!但緊記,食譜中是沒有五穀類食物呢!你可以加點薯仔或伴以白飯,那就是均衡又完滿的一餐了。 還是要嚇一嚇大家,今年大熱的這個奶黃月餅,你絕對不能輕視,一小個已經是157Kcal,3/4碗飯,就這樣吃進去了。 減磅戰友們,不要為多吃找藉口,說甚麼一年才一次中秋節,我告訴你,生命還有很多個中秋節呢!如果你現正瘦身,整個中秋,吃1/4個月餅,分兩次吃,已足夠了,成功減磅後,才吃,也不太遲呢! 中秋節,不只是吃月餅的日子,還是一家團聚的好時間啊!而且,中秋當造的水果也多著呢!我愛的綠寶石也是應節的美食。祝大家中秋節快樂。