營養師黃凱詩的生活點滴

2009年10月9日星期五

同事的生日蛋糕

今日其實係放假嘅!但唔知點解又返咗公司。

如果大家仲記得,一年前嘅今日,我食咗一個好好味嘅蛋糕,佢叫做Mango Cream,係數碼x送來的生日蛋糕,我素來都唔太愛蛋糕,因為覺得佢好甜,但係哩個無咁甜,所以係我摰愛。

前幾日又收到這份生日賀禮,就諗住帶返公司同同事一齊食, 今朝我攞住張餅卡返公司,好為食嘅車厘子一見到就問:『吓!有蛋糕食呀!你諗住攞咩餅呀?』佢個額頭刻住『朱古力』三個字,跟住我就問:『咁你想食咩?』車厘子陰陰笑話:『好似全公司除咗你之外,都鐘意食朱古力蛋糕!』跟住我問:『咁攞chocolate mousse啦!但係邊個去攞?』大家望一望自己schedule,異口同聲講:『今日個個都約滿哂客,除左你之外,無人得閒!』
左手邊個蛋糕仔係我嘅,右手邊就係車厘子個蛋糕:〈
於是我自己去cova攞咗個車厘子鐘意食嘅chocolate mousse,我唯有自己俾$買咗一件Mango Cream!
唔講仲以為係車厘子生日!!!
唔係淨係我話佢為食,大家睇下張相就知,成日覺得自己仲細,新陳代謝快,10年之後,唔知會點呢?哈哈哈哈!

但其實我今日好開心,好多謝大家送來的祝福,無言感激!

21 則留言:

匿名 說...

有冇咁快POST出嚟呀? 我剛才E咗張吊住妳尾,偷影妳"孤單取生日餅"嘅相比妳添. 都叫妳唔好起我工作範圍出現喇, 一出現就比我影到妳! 生日快樂呀壽星女, 唔好唔開心喇!

匿名 說...

好鬼攪笑,生日快樂!

匿名 說...

差D唔記得祝你開開心心!車厘子就好啦!有個咁好嘅老細!

匿名 說...

Cynthia生日快樂!! 你今日返公司真係太好啦, 咁我又有蛋糕食:D 其實都唔一定要買chocolate mousse架, 你鐘意芒果, 可以買個大既芒果蛋糕嘛...反正我係甜野都唔放過!Anyway多謝你又令我開心多一次
比你話得多, 唸下唸下, 可能遲多幾年我D肥就會一次過"發"出黎, 唸起都怕怕呀! 但係依家我都係忍唔到口wo...

祝你願望成真! 公司生意愈來愈旺!


車厘子

匿名 說...

Cynthia, 請唔請人啫? 我唔做秘書轉行做打雜都得架.

匿名 說...

車厘子你就好啦......(又有)野食喇....仲要食到咁滋味....咩意思先...哼...
Cynthia:生日快樂呀.....祝妳一年可以返多幾次鄉下狂掃貨...哈哈...


同事...金美*o*

匿名 說...

我都係咁話,咁無情嘅香港地,都有咁嘅老細!

匿名 說...

金美, 又係妳自已話妳咁甜美,所以唔好甜品. 妳今日都有愛心飯盒食喇,連Cynthia 都冇得食呀! :D

わたしは山今小姐 です 說...

好羨慕啊...車厘子有個咁好既老細, cynthia, 生日快樂啊!!! ;)

匿名 說...

我有愛心飯盒食,都係Dora你姐...傻豬黎既

金美

匿名 說...

我都係你嘅粉絲,初初知道唔可以跟你减肥都有d唔開心,但諗深一層,你人就得一個,唔通做死你咩!所以我都明白,第一次見過你已經心滿意足,我會甘心做你背後的粉絲,生日快樂!

匿名 說...

好彩趕得切啫!牛一開開心心,但要保重身體,仲有好多戰友等住你幫架!

昔日無咗30磅脂肪的Winnie

匿名 說...

生日快樂!

匿名 說...

Happy birthday to u! Happy birthday to u! Happy birthday to u....! Happy birthday to u! 又大一歲! 祝你心想事成!

匿名 說...

遲了半小時的生日祝福,祝你越來越受歡迎,書籍長賣長有,恭喜!

匿名 說...

今天太忙了,忘了留mesg 講聲生日快樂!
祝你日日都咁開心!

Fanny =)

匿名 說...

遲來的生日快樂!

29/10將會聽妳的講左的粉絲上

匿名 說...

有心唔怕遲~
生日快樂呀!!!!!

Cynthia (黃凱詩) 說...

各位朋友:

多謝你們的祝福,希望你哋睇Blog睇得開心d啦!我會將更多資訊及歡樂帶俾大家,希望你哋鍾意啦!

匿名 說...

Sure!

WS

匿名 說...

heheh...遲來的生日快樂呀!!!...一次過要追返咁多篇文章先發現原來 10/9 係你生日...今日要黎見你..有d擔心tim!!!!