營養師黃凱詩的生活點滴

2009年10月27日星期二

雨後陽光

昨天落了一整天的雨,令今天的陽光更覺可愛,你們看...蔚藍天空,萬里無雲,難得的好天氣。

黃昏時的原宿街頭,天空真的很美。


這是今天的午餐,本來只係諗住食魚生,行過沙律吧,竟然俾D沙律叫住咗,一於殺你!
食飽飽之後,行下行下,俾我見到佢哋,其實上一次去完日本之後,我已經話過如無必要,唔好行入電器舖,點知今日隻腳好唔聽話行咗入去,好大件事係俾個見倒個可以自己配搭顏色的相機,唉!好吸引...點算!
今個trip最重要嘅任務,係見下我係日本的戰友,越洋同佢整型,瘦了30磅,今日在車站見到佢嘅時候,真係嚇了一跳,哈哈!今日戰友宴客,我享受了一頓最豐富最喜悅的晚餐!
香港的戰友,我要收拾行裝同心情喇!我回來了,等著見下叉飽電嘅我啦!
激死!個電腦病了,打完的東西都沒有了,這個blog,我花了1小時寫,細心d睇啦!

5 則留言:

Starry 說...

2分鐘就睇完lu,都無三文魚既...
Welcome back!!!大家又要開始努力了...

Starry 說...

我今次係咪好快手呢?第一個回覆耶~有冇奬品?

匿名 說...

原來妳部白色電腦唔聽話, 唔怪得等妳咁耐都冇新嘢睇喇(妳知唔知妳POST 上 BLOG 後, 我我哋要"起碼"半個鐘後先睇到架), 老人家等唔得咁晏呀, 加上昨晚冇哂電, 所以今早趁"冇皇管"情況下先欣賞到妳啲靚相.

等我聽日咋咋帝偷咗妳部白色電腦, 咁妳咪有機會買部新機囉! :)

匿名 說...

等足一個禮拜,希望你叉好電啦!

匿名 說...

個相機真係好吸引喎!你揀咩色呢?