營養師黃凱詩的生活點滴

2009年11月8日星期日

蟹宴+朋友牛一+預祝毛毛生日

噚晚,很高興,簡直係一次過完成3個任務...因為咁,屋企迫滿咗20個幾朋友。

又係朋友仔生日,仲有預祝愛貓毛毛兩歲生日,但我相信主角應該係佢...

不過噚晚最精彩嘅活動,應該係哩個遊戲,真係超超超好玩,玩到我喊哂!開Party真係必備,玩完包你興奮到瞓唔著囉!

不如同大家玩下吖,你估下我畫緊咩?估地名...(註:我係瞇埋眼畫架!!!!)


俾24小時大家估,明天開估!

9 則留言:

匿名 說...

點估呀??都無從入手!!!!你又整鬼我哋咩???我見到有蟹囉!!

匿名 說...

生果鋪? 街市?

Starry 說...

一堆水果?果欄?

匿名 說...

我估餐廳!!咩食物都有~

匿名 說...

what's de name of this game?

匿名 說...

個game叫"猜猜畫畫"~
超好玩又笑死

匿名 說...

我都估!係超級市場!

匿名 說...

作死妳呀!

Cynthia (黃凱詩) 說...

我D畫都唔錯吖!又有魚又有菜,仲有蘋果同橙,咪街市囉!個GAME叫Pictionary!勁好玩,試下啦!